Şu oldu süreç uzadı bu oldu süreç uzadı. Matador elinde pelerin ile kald :D Ne zaman gelecek bu nalet? Amerika başkan seçiminden sonra ralli ye başalayacak mıyız? Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Şu oldu süreç uzadı bu oldu süreç uzadı. Matador elinde pelerin ile kald :D Ne zaman gelecek bu nalet? Amerika başkan seçiminden sonra ralli ye başalayacak mıyız? Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Mevcut durumda birçok kripto takipçisi boğa sezonunun hemen gelmeyeceği düşüncesinde. Ancak kripto piyasası son derece değişkendir ve ne zaman bir yükselişin başlayacağını önceden kestirmek zor
Bitcoini baz alırsak kripto da piyasa çokta kötü değil ama geçmişteki gibi anlık ralliler için bu süreç biraz sıkıntılı. Aynısı borsa için de geçerli, borsanın durağan seyri ile yatırımcı kaybı yaşaması durumunda ibre tekrar kriptoya kayıp sert yükselişlere neden olabilir.
Aslında sadece bitcoin yükselişi kayda değerdi. 170 lere çıkan avax yine 10 lara çıkan mina ve yüzlerce altcoin ralliye henüz giremedi. bundan 8-10 ay önce boğa sezonu için yatırım yapıp beklemeye geçenlerin kaybı %50 ye yakın. Umarım bir an önce gelir ve yatırımcılar güzel karlar kazanır...
Cevap
3Cevap
Ben düşmesini bekliyorum. Bogasini filan yapsın düşsün. Düşmezse de sorun değil para biriktiriyorum zaten 😁
Bende shiba aldım bir şey olduğu yok
Boğa falan yok
Amerikan seçimlerinden sonra faizler düşerse insanlar kriptolara doğru çevirir ibreyi. İşte o zaman boğa yok diyenler çok fazla kardan olabilir...
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?