Meslektaş kadın ve erkeklerin aynı maaşı alması adil mi?

Çalıştığım yerdeki kadın mühendisler klimalı odada keyfine bakıp dedikodu yaparken ben şantiyeye gidip sırtımda çimento torbası taşıyorum. İşveren bu durumu umursamıyor. Bizim şirketteki kadın meslektaşımın benle aynı maaşı alıyor. Üstelik ben onun yapamayacağı birçok işi yapıyorum sırf iş yürüsün, müşteri mağdur olmasın diye. Onlardan fazla kazanmam gerektiğini düşünüyorum. Ben onlar kadar az iş yapsam kovulurdum buna eminim. Adalet mi bu?
Meslektaş kadın ve erkeklerin aynı maaşı alması adil mi?
Meslektaş kadın ve erkeklerin aynı maaşı alması adil mi?
Cevapla