Bugün yanlışlıkla gözlüğümün üstüne oturdum ve kendime tamir ettim sizce 2 bin 3 bin vermekten daha iyi değil mi?

Ama bir yanımda fakir misin git yenisini al diyor. Şeffaf bir çerçevesi var oradan kırılmış bende japon yapıştırıcısı ile yapıştırdım. Yapıştığı hafif belli oluyor ve bu gözlüğü alalı bir buçuk yıl oldu. Bir öncekini de üstüne oturup kırmıştım. Babam da kızdı. Haklı da yani ikide bir kırıp duruyorum. Bende kendim tamir ettim sapı kendi vidasından çıkmış onu geri taktım ama tam oturmadı yarın gözlükçüye gidip sağlamlaştırıcam. Gittiği yere kadar gider. Sizce eskisi gibi olmuşken yenisi almak mantıksız mı olur?

Bugün yanlışlıkla gözlüğümün üstüne oturdum ve kendime tamir ettim sizce 2 bin 3 bin vermekten daha iyi değil mi?
Cevapla