Gereksiz harcamalarım çok fazla bunu nasıl durdurabilirim?

Üniversite okuyorum ve aylık harçlık gibi bir durumum söz konusu değil. Babamın kartı bende istediğim gibi harcıyorum, babam da asla karışmıyor. Karışmıyor ama harcadığım paraları düşününce bazen üzülüyorum ve aldıklarımın biraz gereksiz olduğunu düşünüyorum. Örnek verecek olursam kasımın 12sinde arkadaşlarımla 5 günlüğüne isviçreye gideceğim, bu yüzden hem yeni hem de güzel olduğu için 2500 dolara goyard çanta aldım. 3 gün önce geldi. Evet çok güzel çok mutluyum ama 2500 dolara değer mi bilmiyorum. Bazen içimden keşke almasaydım diyorum. Bu olay sadece çanta değil başka şeyler içinde geçerli. Gereksiz harcama yapmış gibi hissediyorum ama bir yandan da gerekli güzel bir şey aldığım için mutlu oluyorum. Bunu nasıl durdurabilirim?
Gereksiz harcamalarım çok fazla bunu nasıl durdurabilirim?
Cevapla