Kazancınızı evden çalışarak mı, ofiste çalışarak mı sağlıyorsunuz? Tercihiniz hangisi olurdu?

Son yapılan araştırmalara göre evden çalışmanın verimlilik açısından ofis ortamında çalışmaktan daha az faydalı olduğu tespit edilmiş, şahsen bende çok cazip gelse de evden çalışma fikrine sıcak bakmıyorum. Ofiste dahi zaman zaman çalışma enerjisine sahip olamıyorum, evdeyken hiç olmam :) Peki sizin düşünceniz nedir?

Kazancınızı evden çalışarak mı, ofiste çalışarak mı sağlıyorsunuz? Tercihiniz hangisi olurdu?
Kazancınızı evden çalışarak mı, ofiste çalışarak mı sağlıyorsunuz? Tercihiniz hangisi olurdu?
Cevapla