Merhaba arkadaşlar
1 yıl önce sevgilimle evlendik, çok mutluyuz ve birbirimizi çok seviyoruz. Ailesi (kürt) ben/biz (manav)’ız birbirimizin kültürlerinin farklı olduğunu bilerek bu zorlukların üstesinden gelerek evlendik. Ailesi ilk başta kendi içlerinden kız aldıkları için çok sıcak bakmadı ama birbirimizi tanıdıkça çok sevdik samimi olduk arada bir istememe muhabbeti asla olmadı. Aksine iyi ki bu kızı bulmuşsun dediler eşime benim için. Neyse konuya gelelim düğünümde bana bir set, 4 bilezik taktılar (aile büyükleri) annesi ve babası. Gel gelelim bu güne, dün kaynım evlendi ve geline tam olarak: 1 altın kemer, bir altın taç, 5/6 (saymadım) bilezik, altın şahmeran (bunuda yeni öğrendim), up uzun altın kolyeler vsvsvs. takıldı. Resmen dünyam başıma yıkıldı gibi hissettim görünce, bana asla bunun yarısının çeyreği bile yapılmadı, aslında altına değer veren biride değilim ama gerçekten kendimi o kadar değersiz hissettim ki anlatamam. Eşimle haliyle kavga ettik ailesinin beni değersiz hissettirdiğini söyledim bana da onlarla konuşucam sanada aynısını yapacaklar diyor fakat ben böyle bir şey istemiyorum artık zaten iş işten geçti. Bu durumda ne hissedeceğimi bilmiyorum gerçekten, hepsinden çok soğudum, ben ailedeki tek türk gelin olduğum için eltilerim zaten bi tık farklı davranıyordı ama bu benim için önemli değildi sonuçta iki tarafında alışkın olmadığı bir durum. Şu an kendimi onlardan çok fazla geri çektim, sanırım bunu asla unutmayacağım. Kul hakkına giriyor mu bu yaptıkları?
Siz olsanız ne yapardınız, konuşur musunuz kaynananız la? Eltilerinizle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer