
Bir örnekle açıklamak gerekirse, Bir arkadaşım var ilk okul terk. 23 yaşına kadar rahat 20 yere işe girip maks 2 ay çalışıp çıkmıştır. Zamanında evden kaçmış.(erkek) darbe de yaralanıyor ve benim olmak için senelerce yırtındığım devlet memuru oluyor.(iyi ki olmamışım). Yine başka bir örnek adam ne anne babasına ne arkadaşlarına iyi davranır cebinde 5 kurusu yoktur her gün eve sarhoş gider. Ama bir şekilde evlenir yuva kurar bunun için çaba sarf etmez. Diğer yanda hayatını olabildiğince stabil yaşamış efendi terbiyeli saygılı arkadaşlarım var. Okulunu falan bitirmiş ama asgariye çalısır. Bırak evlenmeyi daha kız arkadaşı olmamıştır yaş 30-35...
Siz anladınız konuyu...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer