Hayat amip gibi yaşayan insanları kayırıyor gibi hissetmiyor musunuz?

Hayat amip gibi yaşayan insanları kayırıyor gibi hissetmiyor musunuz?

Bir örnekle açıklamak gerekirse, Bir arkadaşım var ilk okul terk. 23 yaşına kadar rahat 20 yere işe girip maks 2 ay çalışıp çıkmıştır. Zamanında evden kaçmış.(erkek) darbe de yaralanıyor ve benim olmak için senelerce yırtındığım devlet memuru oluyor.(iyi ki olmamışım). Yine başka bir örnek adam ne anne babasına ne arkadaşlarına iyi davranır cebinde 5 kurusu yoktur her gün eve sarhoş gider. Ama bir şekilde evlenir yuva kurar bunun için çaba sarf etmez. Diğer yanda hayatını olabildiğince stabil yaşamış efendi terbiyeli saygılı arkadaşlarım var. Okulunu falan bitirmiş ama asgariye çalısır. Bırak evlenmeyi daha kız arkadaşı olmamıştır yaş 30-35...

Siz anladınız konuyu...

Hayat amip gibi yaşayan insanları kayırıyor gibi hissetmiyor musunuz?
Cevapla