Bir muayene olmuş 2100 tl. Siz nasıl yasiyorsunuz?

Abi almanyada çalışıyorum su fiyat burada almanyada bile nerdeyse 1 günlük çalışmama bedel.. cikdiye doktoruna gidecektim özel muayenesine. siz nasıl yaşıyorsunuz? Bu absurtluk nereye kadar gider acaba?
Bir muayene olmuş 2100 tl. Siz nasıl yasiyorsunuz?
Cevapla