Babam sürekli kardeşime ne istese alıyor. Bana gelince hesapla az para veriyor. Evlat ayrımından nasıl kurtulurum. ?

Babam kardeşim ne istese yapıyor bana gelince bir şey yok. Bu adaletsizlik değil de ne?
Babam sürekli kardeşime ne istese alıyor. Bana gelince hesapla az para veriyor. Evlat ayrımından nasıl kurtulurum. ?
Cevapla