Aslında ben kendi aracımı kullanıyorum. Taksi veya toplu taşıma araçları kullanmayalı 10 yıl oldu sanırım.

Aslında ben kendi aracımı kullanıyorum. Taksi veya toplu taşıma araçları kullanmayalı 10 yıl oldu sanırım.

Ben her zaman toplu taşıma tarafındayım diğer türlü hem cebinize aşırı külfet hem de trafik keşmekeşliğine katkıda bulunuyoruz sonuçta. Şu an motosiklet ve bisikletler bile en ekonomik ulaşım aracı oldu...
Bulunduğum şehirde bir çok güzergahta 5 dakikada bir geçen dolmuş hatları olduğu için ulaşım rahat oluyor. Bazı durumlarda taksi kullanmaktan da çekinmem.
Cevap
9Cevap
Toplu taşıma maalesef
Pandemide sürekli taksi kullandım. Normalde toplu taşıma ekonomik. Kendi aracımı ise hâlâ sürmeye cesaret edemediğim için kullanamıyorum.
Trafiktekilerden korkuyorum, kuralcı bir yapım var ama millet kafasına göre takılıyor.
Evet bence bu yüzden şöförlükte erkekler daha başarılı.
Tabiki çok güzel kullanan arkadaşlarım var. Darısı başıma☺️
Değişiyor duruma göre ama işe gidip gelirken yürüyorum hep😅
Ben galiba en fakir oluyorum yürüyoruz biz. Hem spora para gitmez hem benzine
Keyfim canım hangisini isterse o an onu kullanıyorum.
Zenginim ☺️
Normalde kendi aracımız var, ola ki mecbur kaldım gideceğim yere toplu taşıma gidiyosa taksiye para vermem.
kendi arabam var 😎 demek isterdim ama yok.. toplu taşıma kullanirim
Param varsa taksi tabii
Toplu taşıma ne kalabalığından ne insanların ter kokusundan çekilmiyor
Toplu taşıma tabii ki. Kan kaybından ölsem de taksiye binmem.
metro metrobüs otobüs minibüs bu 4ünü sık kullanıyorum taksi çok nadir mecburi durumlarda
Kendi aracım bazen de minibüs falan taksi çok nadir kullanırım
Taksi çok nadir kullanırım. Genelde toplu taşıma kullanıyorum
Taksi mı 😄 toplu taşıma bile çok para geliyor bana çok kullandığım için
Neredeyse hiç toplu taşıma kullanmadım. O kadar az sayılıdır yani.
Kendi aracımı kullanıyorum.
Kendi aracım var ama toplu taşımayı tercih ediyorum
Tek başımaysam toplu taşıma kullanıyorum ama yanımda 3-4 kişi varsa taksi kullanıyorum
İkisini de kullanıyorum hangisi denk gelirse
Mümkün olduğunca kullanmıyorum
Ben kendi aracımı kullanıyorum
Şahsi araç kullanıyorum.
Bu aralar taksi kullanıyorum.
Kendi arabamı
Değişir..
Duruma gore degisiyor
Toplu taşıma
Toplu taşıma
kendi aracım var
kendi aracım
Toplu taşıma
Tabanvay.
Taksi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?