Hiç çok fena derecede borç yapıp kapattığınız oldu mu?

Dostlar bana motivasyon lazım ondan böyle bir başlık açtım çok fena batışa geçtim ilk defa Findeks notum 1.300 leri gördü hep 1500 üzeriydi şu an 580.000 bin tl borcum var aylık gelirim 32.000 tl ne yapacağım bilmiyorum gerizkalı gibi kendi param gibi harcadım da harcadım sizce kapanır mı borç hedefim 3 sene içinde sıfıra indirmek
Hiç çok fena derecede borç yapıp kapattığınız oldu mu?
Cevapla