Yoksulluk sınırı 60 bin liraymış. Şimdi biz yoksul seviyesinde bile değil miyiz?

35 bin lira memur maaşıyla yoksulluk sınırının altında oluyorum öyleyse? Bu durum çok komik değil mi? Ülkenin memuru yoksul bile değil.

Yoksulluk sınırı 60 bin liraymış. Şimdi biz yoksul seviyesinde bile değil miyiz?
Cevapla