Ayrılırım, bu konuyu sadece bana yapması ile sınırlandırmam yani sevgilisi olarak bana bile yapıyorsa bunu dışarda herhangi bir çalışana, insana herkese bu üstünlüğü kurmaya çalışır ve bundan nefret ederim, kazandığı para kendi parası bunun için üstün olamaz zaten... bu maaş muhabbetinin ortada dönmesini dahi ayıp buluyorum evet arkadas ve sevgili arasında dengeli şekilde konuşulur ama gidip aşırı düşük alan birisine yaaa ben de şu kadar fazla alıyorum demek bile ayıp...
Geleceğe dair benimle olmak istemiyor diye düşünürüm. Maaşının iyi olması ikimizin adına da avantajken o bunu üstünlük kurmak için kullanıyor ve benimle kendini kıyaslıyor. Demek ki planlarında ben yokum.
Her birlikte olduğum kişiye de evlendiğim eşim böyle bir şey yapıyorsa bundan sonra ben ona devam etmem eğer zaten bir ilişki içerisinde çok fazla maddiyat giriyorsa o ilişkiden pek hayır beklenmez
Maddiyatı problem eden edecek insanla zaten yan yana gelme ihtimalim 0 Bu durum tamamiyle yoklukta hayatını idame ettiren bir zihniyetin o psikoloji ile ürettiği bir sorun.
Eski bir kız arkadaşımı gireceği sınav için matematik çalıştırdım güzel bir puan çekti memur oldu maaşım senden yüksek diye ayrılmıştı benden o gün bugündür insanlara olan güvenimi çoktan kaybettim
Kimse kimseyi ezemez örnek vereyim sana iki tane biri erkek biri kadın aynı işyerinde biri 50 bin lira diğeri 40 bin lira maaş alsın evlensinler geçinemiyoruz derse alnını karışlarım.