Boşuna dememişler birikimde bereket vardır diye, neler alalım şimdi?

Boşuna dememişler birikimde bereket vardır diye, neler alalım şimdi?

Kanks ne kadar paran olduğuna göre değişir. Fakat neler alabilirm den kasıt yatırımlık mı yoksa ihtiyaçlar mı? Bunu belirleyecek en önemli etken paranın miktarı.
Puahahaha yanlış anladığım şeyi yanlış anlamışım :D o derece... Bi bakalımm. Hmmmm döneminde bu parayla internet kafede 8 saat takılır, 2 tane yumurtalı soğuk sandviç ve kola alırdım. Pehhhh.
Faizler yüksek iken paranı faize koyar bu paranın faiz getirisi ile ev, araba, dükkan , arsa gibi mal alımı yaparsın.
Faizler düşünce ev, araba , dükkan ve arsa fiyatları yükselir paranı faizden çeker o zaman da üretim ya da ticaret yaparsın.
şu an ev, araba, dükkan ve arsa almak için en uygun zaman fiyatlar düşüyor hatta türkiyede bir süre faizler yüksek kalacak.
Yani fiyatlar düşmeye devam edecek.
Faizler düşmeye başlarsa o zaman aldıklarını satma zamanı gelmiş demektir.
Elinde faiz getirisi yüksek olmayan bir yatırım varsa zaten pek bir işe yaramaz :)
2001 yılı falandı sanırım bakkala giderken 10 15 civarı 20 milyon bulmuştum. Havalara ucmustum resmen 😅 sonra anneme söyleyince alıp belediyeye gondertti babamla. İçim cız etmişti. Şimdi tebessüm ettirdi görünce.
Ooo baya zenginsin. Çanakkalede bi köprü yaptırdım tam yatırımlık ama nakite ihtiyacım var diye satıyorum gel onu vereyim sana. İstanbuldaki köprülerden daha çok değerlenecek bak söylemedi deme
Sen bi de beş yıl sonra bak
Cevap
13Cevap
20 milyon TL güzel paradır.. 1 ev alırsın
Ben en az 4 falan demiştim..
Neler alınmaz ki gadası
Püüüü türkiyeye ilk geldim seneler vardı bu 😅 altının 30 lira olduğu zamanlar göz yaşım pıt.
Konser parası cıktı 😅
Cağır Adeleyi o zaman 🥹
Cabuk adapte oldun zengiliğe 😅
Var potansiyel 😅
İş yatırımı yap ve bu yönde kullan. Sevdiğin bir iş olur, o yönde harcama yap.
Güzel.
Artık çok kötü hiçbir şey alamazsın müzeye götür belki alırlar o paraları sergilemek için
Devlet izin vermez
Oha dayı bunu bozduramazsın başına iş açarsın o kadar parayı nereye koyucan ne yapıcan
Höwldkqmdk
Açık diyeyim telefon alırdım çünkü elimdeki çok kasıyor bjib
M. ö 5000bin yılında yapılan telefon j7 pirme hdhdjsn
Bir sene mi şimdi ne var sende
Sende para olsa annam annam ne yapmazdın ki jdndnnd
Iyimis ya
Bence har vurup harman savurma. Ivır zıvır alma. Ev, arsa, araba al, altın falan al. Para katlanır. İyi günler.
kardeş yanlış anlamada bu paralar tedavülden kalktı
Çok fazla para bizimle de paylaşmak ister misin?😄😄
Zenginsin bakıyorum, bir gece de maşallah
Biraz daha kurcalasam üç beş milyon daha çıkacak bakalım. Artık milyonerim.
Bekliyoruz
Hiçbir şey alamıyorsun.. 😂😂
Tamam milyonersin.. 😂😂
Ha bu 20 lira dimi unutmuşum
Hı hı 😂
Bunun bi de bir milyon hali var 25 kurusun kagidi vardi her şey kagit para he 10 kurusunda vardi
100 bin lirayi cok iyi hatirliyorum... bir milyon da oyle vay 20 yil oldu mu ya
Yok 6 sıfır atilali
Bildim. jsjs
8 tane ev al kiraya ver.
Küçükken teyzem vermişti hiç unutmam 20 lira
Ooo zenginsin. harca harca bitmez 10-15 ev parası
arap severliği izlemek için bilet alınır :D
Üfffff neler neler alınmaz ki
Koleksiyonerlere ederinden fazlasını satarsın ederide yok ama işte değeri paha biçilemez
z kuşağı bu parayı hatırlar mı acaba
NE paraydi yaa eskiden cidden
geçmiş olsun, sakız bilee alamazsın
Bitmez bu para😅
Belki 1 bardak çay
Harca harca bitmez. 😂
Euro al
@komila1 sen?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?