Bu konuda biraz nötr durumdayım, ülkemi sorunlarına rağmen seviyorum. Farklı bir ülke ve insanlar beni biraz ürkütüyor açıkçası, kararım belirsiz. Siz bu durumda ne karar verirdiniz?

Bu konuda biraz nötr durumdayım, ülkemi sorunlarına rağmen seviyorum. Farklı bir ülke ve insanlar beni biraz ürkütüyor açıkçası, kararım belirsiz. Siz bu durumda ne karar verirdiniz?

Yaklaşık 5 sene sonra ulaşmayı hedeflediğim mevkinin kazancını bana bu gün teklif ederlerse yurt dışında yaşarım.
Ama o kazanca yaklaşamazlarsa yurt dışına bu günkü kazancımdan fazla veriyorlar diye gitmemin bir anlamı yok çünkü yurt dışında fazla alacağım diye gelecek hedefimi göremediğim bir noktaya dalmam.
Mevcut kazanç maaş sonuçta en fazla ne kadar olabilir ki burada 2 bin dolar kazanayım o paranın bir değeri yok ki her şey ateş pahası araba bile alamıyorsun ama yurtdışında 2 bin dolara bile araba bulabilirsin
Cevap
11Cevap
Tabi ki evet para gençlikte kazanılır sonuçta ve bu teklife %95 herkes sıcak bakar...
Evet yaşarım tabi ki de
Burada da iyi kazanıyoruz. Vatanımızı bırakıp bir yere gitmiyoruz. Umarım gitmesi gerekenler tez evvelden giderler!
Asıl mesele onlar, umarım söylediğin gibi ivedilikle temizlenir ülke.
Umuyorum 🙏
Hiç düşünmem söz konusu para olunca kimseyi tanımıyorum 🤭🤭🤭
@murattiii bana geldiği sürece sorun yok gidince sıkıntı oluyor 🤭
Maalesef aldığım halde gidemiyorum. Bir yanım istiyor bir yanım böyle olması gerek diyor istemiyor
Buranın insanı da ekonomisi de ahlakı da battı ortada Türkiye diye bir şey kalmadı. Yaşamak istediğim ülkelerden gelirse teklif arkama bile bakmam.
Farklı bir ülke, kültür, coğrafya tanımak adına yaşarım.
Maaş olarak değil ancak imkanımın olmasına rağmen gitmiyorum. Türkiye de yaşamayı tercih ediyorum
Bir gün bile düşünmem 2 saatte karar veririm valizini bavulumu toplarım giderim
Mevcut kazancim olmadigi icin evet shshs her türlü kârlı
yok ben ölürüm ülkemeee
Türkiyem de Türkiyem. Ölürüm Türkiyem. 🤣
Türkiyesiz olmaaaz. 🤣
Aha ortak konu bulduk as as as. 🤣
Cennet cennett. Bugün bir bahçe çöllemişim. Başka ülkede bunu yapsam vurulurum.
Çöllemek. Göz hakkı olandan fazlasını almak. Midem büyükse demek. 🤣🤣
Çöllemek yöresel sanırım. Anam öğretti. 🤣
Hakimim falan deme bari. Değilmişsin demek ki. 🤣🤣
Belki de uydurdum. Seni kandırıyo olabilirim. 🤪 Asla bilemeyeceksin. 🤣🤣🤣
Kullaaann. Bence çok komik bi kelime. Aha uyanmış bir insan evladı. 🤣🤣 Günaydın.
Ohhh ben de dizimi izliyim. Şöyle ayaklarımı da uzatıp. 🤣🤣🤣
Ee yani olsun bu kadar. 🤣🤣🤣
30 bin Euro verirlerse düşünürüz
Bir dakika düşünmez giderdim yurt dışına
Yok ya az olsun öz olsun ülkemde olsun
Anında giderim
Kazanca bağlı ama yaşarım gibi
hayır yaşamam
Tabi ki yaşardım..
Giderim
Elbette
Yaşarım
Koşarak giderim
İsterim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?