şimdi ben Vakıfbank altın çağı gram diye hesap açtım az önce
3 gram altın aldım 8.300 civarı yatırım ama şimdi 3 gram 7.206 lira olarak gözüküyor.
alışta gram altına 2.750 lira değer biçerken satış 2.450 civarı gözüküyor
bunun sebebi nedir? zarar mı ettim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır zarar etmedin.
Bankadan da alsan kuyumcudan da alsan hemen satmak istediğinde aynı sonuçla karşılaşırsın.
İki tane fiyat vardır. Bir tanesi bankanın senden aldığı fiyat bir tanesi de sana sattığı fiyat. Bu ikisi arasında da fark vardır. Sen alırken bankanın sana satış fiyatından aldın, şimdi bakarken bankaya senin satış fiyatından bakıyorsun o yüzden.
Satıcılar kendilerine komisyon alıyorlar yani.
Piyasa açılış kapanış saati var ona göre fark ediyor ve banklar yüksek komisyon alıyor
yaa peki ne yapacağım zararda mıyım? ilk yatırımım bilgim yok açıklarsan çok sevinirim
Uzun vadeli düşünüyorsanız zarar etmezsiniz
yani aldığım paranın bir kısmını oraya koyup ellememeyi düşünüyorum yatırım olsun diye yoksa cepte durdukça harcanıyor
Hayır sen alış fiyatından alıyorsun yani aradaki fark komisyon
naptım şimdi zararda mıyım ne olacak yardım eder misin açıklayarak ilk yatırımım bu bilgim yok
Zarar olarak göreceksin bekleyeceksin altın yükseldikçe aradaki fark kapanacak artıya çıkacaksın telaş etme yani
çok teşekkür ederim 1100 lira zarar görünce panikledim beklemek gerek o zaman
Aynen param gitmiyor bitmiyor yani bekleyeveksin artacak kar edeceksin