50 bini gözü kapalı amerikan borsasına soktum, hata mı sizce?

ileriye dönük alımlar yapıyorum.

Güncellemeler
1 yıl
soktum valla
50 bini gözü kapalı amerikan borsasına soktum, hata mı sizce?
Cevapla