Hediye üyelik aldım 1 aylık 1 ay bitince 2. Ay üyelik ücretli bir şekilde devam mı edecek yoksa direk biteckmi?

Hediye üyelik aldım 1 aylık 1 ay bitince 2. Ay üyelik ücretli bir şekilde devam mı edecek yoksa direk biteckmi?
Cevapla