Kredi kartı ödeme oranı nedir ne kadar ödemek gerekir?

Şimdi Garanti Bonus kredi kartımda, 20 haziranda açtım kullanıma. 20 Temmuz ise borç kesimi olacak.

Limit: 10.000₺

Ödeme oranı: %20

Hesap kesim: 20 Temmuz

Son ödeme: 30 Temmuz

Yani şimdi 10bin TL'yi bitirdiğim zaman, 30 temmuza kadar bu kredi kartına olan bütün borcu ödemek zorunda mıyım? Bu yüzde 20 ne oluyor?

Kredi kartı ödeme oranı nedir ne kadar ödemek gerekir?
Cevapla