Güncel şartlarda iyi bir yaşam için aylık ne kadar para lazım?

Şimdi gelip derdini seveyim diyen bir sürü insan çıkacak ama olsun ben yine de sorayım :)) Yaşadığım yerden farklı bir şehirden iş teklifi aldım. Aylık 140 k maaş, ev yok (kira 20k) , araba yok, tek yaşıycam. Ailem kendi kendini idare ediyor. Yani aileye destek olmama gerek yok. Enflasyonun bu halinde para biriktirip araba falan alabilir miyim? Pahalılıktan dolayı çok umutsuzum. Şu an aylık 30-40 kazanıyorum, yetmiyor tabi aileden de destek alıyorum. Sadece şimdiki yerimde kalır ve ciddi uğraşlar verirsem (kredi falan çekmem gerekecek) 2-3 yıl sonra aylık 500k kazanma imkanım olabilir ama ihtimal tabii ki. Garanti parayı mı seçeyim, yoksa bir süre bu şekilde idare edip potansiyelimi mi zorlayayım?

Güncel şartlarda iyi bir yaşam için aylık ne kadar para lazım?
Cevapla