Hastalıklar üzerine çalışan bir diyetisyenim bir aylık ücretim 6000 tl iyi mi sizce az mı yoksa 1 ayda 3 görüşme yapıyorum?

Hastalıklar üzerine çalışan bir diyetisyenim bir aylık ücretim 6000 tl iyi mi sizce az mı yoksa 1 ayda 3 görüşme yapıyorum?
Cevapla