Altın seviyorum diye sevgilim eleştiriyor. Telefon yerine altın almak eleştirilir mi?

Ben altın seviyorum kendi paramla alıyorum bilezik olsun küpe olsun ama sevgilim beni sürekli eleştiriyor? Ben doguluyum kendi emegimle kendime altın alıyorum seviyorum lüzumsuz harcamayıda sevmiyorum sevgilim batılı altın sevgimi sürekli eleştiriyor ne gerek var falan diyo yüksek model telefon falan al diyor telefonum işimi görüyor gerek duymuyorum sizce neden onu ne ilgilendirir benim param ondan bu zamana kadar 1 kuruş para da almadım almamda yani bazen bildiğiniz kızıyor 🙄🙄

Altın seviyorum diye sevgilim eleştiriyor. Telefon yerine altın almak eleştirilir mi?
Cevapla