Tüm kredi kartlarımı kapattım artık sadece borçlarını ödüyorum, sizce iyi mi yapmışım?

Kendi işimi yapıyorum ve kredi kartlarını düzgün kullanmadığımı gördüm tüm kazancım gidiyor kartlara. Hatta çok iyi kazandığımda bile elime bir şey geçmiyor. Kartları iptal ettirdim ancak borçları var birkaç ay borçlarını ödemeye devam sonra birikim yapıp araba almayı düşünüyorum. benim gibi kartlardan şikayetçi olan var mı

Tüm kredi kartlarımı kapattım artık sadece borçlarını ödüyorum, sizce iyi mi yapmışım?
Cevapla