Bu işlerden fazla anlamam. Ancak faiz işlemiş olabilir. Siz olmadı şubeye gidip sorun. Sonra duruşları biriktirip size borcunuz var ödeyin diye arayabilirler. Bir de kredi kartı ile harcama yapmayın maaş kartı kullanın. Faize bulaşıp ahiretinizi yakarsınız bir de zaten adamlar faizle para alabilmek için sitede bekliyorlar yok kampanya yok cart yok curt. Dikkatli olun.
Valla gram anlamadım dalga geçiyorlar resmen zaten 16 Haziran hesap kesim tarihi görelim bakalım bize ne kadar saplamışlar ben geçen gün kredi kartından 1500 tl çekip geri yatırdım acaba o yüzden mi öyle yazıyor
Belki o yüzdendir bankalarda bi sıkıntı varmış birilerinin telefonuna casus uyg indirmişler borç yapmışlar mağdur çoktu açık veriyor yani şifreni falan sürekli değiştir banka da işlem yapamıyor senin telefonundan çekildi olarak görüldüğü için