Hergün 500 bin tl ve üzerinde bir kazanç iyimidir
Özeliklede türk kızları için
Özeliklede türk kızları için
Madem o kadar paran var git kendine başka bir KS kur burada biz fakirler çok mutluyuz gelmiş burada kızları olmayan parasıyla kekliyor.
Ha bu arada gerçek Bi kreee diye mesaj atarsan iban kaydını atta seni bir cimere söyleyip iyi bir vatandaş olmuş olalım varsa yamuğun çok güzel ağırlarlar seni.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?