Özel eğitimler.
İstediğin bölüm okuma şansı.
Sınav derdi o kadar yok.
Para derdi zaten yok erkenden ehliyet alıp babasının BMW sine çöküyor.
İstediği kızla birlikte olabiliyor.
İş derdi yok ya kendi yerini açıyor ya babasının işini devralıyor.
Kendini bilen çevresi oluyor.
Kızlarla bir yerlere giderken maddi anlamda kafaya takmıyor.
Ben o seviyeye gelmek için herhalde en erken 30 35 den önce gelemem.
Max hayalim dogudugum büyüdüğüm kenar mahalleden kurtulmak olur.
Adamların zamanı yorularak geçmiyor istediği zaman istediği yere gidebiliyor.
Babasının işi diye çalışanlara artistlik taslayabiliyor...
Sınırsız bir özgürlük gibi geliyor.
İstediğin bölüm okuma şansı.
Sınav derdi o kadar yok.
Para derdi zaten yok erkenden ehliyet alıp babasının BMW sine çöküyor.
İstediği kızla birlikte olabiliyor.
İş derdi yok ya kendi yerini açıyor ya babasının işini devralıyor.
Kendini bilen çevresi oluyor.
Kızlarla bir yerlere giderken maddi anlamda kafaya takmıyor.
Ben o seviyeye gelmek için herhalde en erken 30 35 den önce gelemem.
Max hayalim dogudugum büyüdüğüm kenar mahalleden kurtulmak olur.
Adamların zamanı yorularak geçmiyor istediği zaman istediği yere gidebiliyor.
Babasının işi diye çalışanlara artistlik taslayabiliyor...
Sınırsız bir özgürlük gibi geliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şans işte bende öyle aileye sahip olmak isterdim kim istemez ki ama isyan etmiyorum şuanki halimrde şükür sonuçta bizim yerimizde olmak isteyen binlerce insan var isyan etme
İsyan değilde sorgu diyeyim. Yani Allah onları sınamıyor resmen. Durumu iyi olmayanları sınıyor. Peki onlar niye geldi o zaman bu dünyaya.
Para herşeyin ilacı değil ki örnek Sakıp Sabancı adamın otomobil fabrikası var ama oğlu sakat oğluna 1 tane araba veremiyor hatta konuşması vardı boş vaktinizde izlemenizi tavsiye ederim
Ben kişiye bakıyorum çocuğuna falan değil mevzu. Mesela anne babam benim evim arabam yok diye üzülmüyor. Ve bunu bir sınav olarakta görmüyorlar
Sen Şuanda böyle diyorsun ama o adamın yerinde olsan yine ben kişiye bakıyorum diyebilirmiydin çok merak ediyorum çok zenginsin oğlun sakat ne kadar kötü bir şey biraz empati yap haline şükret
Valla pek şükür edebileceğim hayatım yok gibi. Her gün trajikomik olaylar yaşıyorum. Borsa gibi sallantıda. Geçen düşündüm yaşadığım her gün geleceğim zarar olarak yansıyor ölmeyi düşündüm istedim denedim de
Ben böyle konuşuyorum ama benimde hayatım hiç güzel değil diabet hastasıyım günde 4 kere iğne yapıyorum kendime hemde 2.5 yaşından beri annem babam ayrı kaldığım ev zindan oluyor
Daha sayacağım çok şey var ama yinede elim ayağım tutuyor diye şükrediyorum boş ver abicim be
Valla şu her günüm zarar olmaktan çıkarsa bosvericem de işte.
Telefonu elime alınca bile başıma iş açıyorum.
Tutamıyorum bu beyni
Nasıl telefonu eline aldığın zaman iş açıyorsun çok merak ettim
En kiskandigim tipler zengin sonra 190 yakisikli herifler oluyor bunlar Allahin vip kullari
Bak bı de nasıl oluyorsa genelinin boyu dediğin gibi uzun. Tip bilmiyorum ama kaliteli kıyafet traş bakım falan olunca çirkin olsan bile yakışıklı duruyorsun
Yani onlar birde iyi besleniyor cocukluktan saglik sorunlari varsa tedavi oluyorlar spor yapabiliyorlar stres duzeyleri zaten az oluyor cenneti yasiyorlar yani oh valla
Hayat onlara güzel be. Ayriyeten sanki yasalmış gibi madde de kullanıyorlar. Para var ya kimse yadırgamıyor olmasa yüzüne bakmazlar
Kendi emeginle zengin olmak daha iyidir
Ya orası öylede ama hem ilerki yaşta mümkün bu hemde. Kadın haklı olarak para kazanmak için çabalayanla değilde zaten olan ile birlikte olmak isteyecek. Doğal olarak haksız mıyım
Hayir ben kendi emegiyle zengin olduysa severim
Ama düşünsene birbirinizi diğerine göre daha az göreceksiniz. Vakit geçireceksiniz
Orasi öyle
yapaca bişey yok dfs