Babadan zengin erkeklere bayılıyorum lan haksız mıyım?

Özel eğitimler.
İstediğin bölüm okuma şansı.
Sınav derdi o kadar yok.
Para derdi zaten yok erkenden ehliyet alıp babasının BMW sine çöküyor.
İstediği kızla birlikte olabiliyor.
İş derdi yok ya kendi yerini açıyor ya babasının işini devralıyor.
Kendini bilen çevresi oluyor.
Kızlarla bir yerlere giderken maddi anlamda kafaya takmıyor.
Ben o seviyeye gelmek için herhalde en erken 30 35 den önce gelemem.
Max hayalim dogudugum büyüdüğüm kenar mahalleden kurtulmak olur.
Adamların zamanı yorularak geçmiyor istediği zaman istediği yere gidebiliyor.
Babasının işi diye çalışanlara artistlik taslayabiliyor...

Sınırsız bir özgürlük gibi geliyor.
Babadan zengin erkeklere bayılıyorum lan haksız mıyım?
Cevapla