Ileride zengin olacağımı söylediğimde insanlar neden bana gülüyor?

Zengin olacam dediğimde dalga geçiyorlar... oysaki Warren Buffet 11 yaşındayken yüksek finans dünyasına adım attı... satın aldığı hisseleri, değer kazandıklarında sattı Buffet garsonlukta yapiyordu ve kazandiği paralarla hisse alip uzun vadede bekletiyordu sonra değerlenince satiyordu... Elon Muskta hiçbirşeyi yokken parasını risk ederek kazandi... Tesla Motorsun hisselerini aldi ve Ceosu oldu, önemli olan paranın miktari değil eğer kazaniyorsan bu yeterli bir sebep zaten kazandikça artar yavaş yavaş birden olmaz zaten kimse birden zengin olamaz sabrederek ve çalişarak olur ama akıllı çalişarak... her gün gündemi takip ediyorum, borsaya bakiyorum, yapay zekayla ilgileniyorum insanlarda alay ediyor neden? Buffet bile Elon Musk bile 1 günde zengin olmadı arkadaşlar
Ileride zengin olacağımı söylediğimde insanlar neden bana gülüyor?
Cevapla