Bankadan bankaya para aktarımında ücret kesiliyor mu?

Eft deniyor galiba. İlk kez yapacağım. İki farklı banka. Ziraat katılım ve ziraat. Katılımları vadeli hesaptan, ziraat bankasından vadesiz hesaba para atmak istiyorum. Bu durumda vadeli hesaptaki miktarı ordaki cari hesaba atmam gerekiyor değil mi? Katılımda hem vadeli hemde cari hesabım var. orada cari hesaba attıktan sonra ziraat bankasından vadesiz hesaba gönderim mi yapmam gerekiyor?

Ve bu durumda ücret kesiyor mu kesiyorlar ne kadar kesiyor? Internette net bir şey bulamadım ya da anlayamadım. 3 yazan var,10 yazan var,5.70 falan yazan var. Ücretsiz diye de bir şey gördüm. Hangisi doğru bilemedim.

Bankadan bankaya para aktarımında ücret kesiliyor mu?
Cevapla