Nakit avans çekmenin mi faizi daha fazla sadece asgari ödemek mi sizce hangisi daha mantıklı?

Bu ay kartıma 30bin borcum var. Sizce taksitli nakit avans çekip mi kapatsam yoksa sadece asgarisini mi ödesem? Maaşı almama 20 gün var ama ödeme tarihi geldi. Sizce hangisi daha mantıklı

Nakit avans çekmenin mi faizi daha fazla sadece asgari ödemek mi sizce hangisi daha mantıklı?
Cevapla