Şimdi arkadaşlar 2 adet talibim var. Biri bir fabrikada Elektrik elektronik mühendisi ve bakım yöneticisi , diğeri de özel bir şirkette peyzaj mimarı.
Şimdi bunlar ne kadar maaş alırlar? Ona göre kafamda değerlendirme yapacağım
Şimdi arkadaşlar 2 adet talibim var. Biri bir fabrikada Elektrik elektronik mühendisi ve bakım yöneticisi , diğeri de özel bir şirkette peyzaj mimarı.
Şimdi bunlar ne kadar maaş alırlar? Ona göre kafamda değerlendirme yapacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Peyzaj mimarları tutturunca iyi kazanır. Diğer kişi hakkında fikrim yok. Sizin işiniz nedir sorması ayıp?
Ben kendi hakkimda ayrintili bilgi vermek istemiyorum ama onlardan daha statülü bir işim eğitimim var. Gelirim de iyi. Yani ciddi bir yola gireceksem ilerde maddi dengesizlik yaşamak istemem.
Haklısınız tabi
Senin yasin kac?
Ben muhendisim Elektrik elektronik mühendisi maaslari 30 binden baslar yila gore arta2 2 yilliklar 40 bin tl vs. Oyle dusun.
Sen parali olani secceksin galiba
Çok azmış 40 bin falan mühendisler çok daha fazla alır sanıyordum
Bence peyzaj mimarı olanlarda para uçuyor 😄 peki sen ne okudun mesleğin nedir
Ben kendi hakkimda ayrinti vermek istemiyorum ama onlardan daha iyi bir mesleğim ve gelirim var
Peyzaj mimarı maaşlı çalışıyor, emin misin iyi kazandiklarina? Sanki o daha fakirmiş gibi hissettim ama tabi parayla imanin kimde olduğu belli olmuyor 😂
Neden ayrıntı istemiyorsun 😄karakter olarak hangisi daha iyi?
Özel bir şirket diyorsun ama. Fabrika maaşlı çalışmıyor mu😄
Ikisini de çok iyi tanımıyorum birini seçeceğim işte ondan kafamda değerlendirme yapıyorum. Ikisi de iyi insanlar. Biri daha çok işkolik gibi az konuşuyor. Diğeri de çok çalışıyor ama çok ilgili yani daha çok peşimden koşuyor. Ikisiyle de çıkmıyorum daha. Birini seçmem lazim
Ikisi de maaşlı çalışıyor evet ama o sektörü hiç bilmiyorum
İkincisi daha mantıklı duruyor. Tamam para lazım geçinebilmek için ama ilgi de lazım. İşkolik erkek iyi olmaz maalesef
Ben de senin gibi düşündüm ama işte diğeriyle de çok vakit geçirmedim bilmiyorum. Maddi durumlarini da bilmiyorum. O sektöre çok yabancıyım. Yani az kazaniyorsa sıkıntı olur evlilikte. Denklik olmayinca sorun çıkar
Eğer işinde iyiyse kendisi şirket kurabilir veya tek çalışabilir bence. Hızlı karar verme iyice tanı
Haklısın da bunlar çabuk ümitleniyor. Yani aldatıyor gibi olmak istemiyorum. Uzun süre ikisiyle de görüşemem çabuk karar verip biriyle başlamam lazim
Orası da öyle tabi. Hızlı karar verme derken bir anda oldu bitti yapma yani bir kere düşün tam düşün
Demek istedim:)
Senin onlar kadar paran falan yok ezik kadın kendini kandırma, kendi ezikliğini kocanla kapatacaksın sözde ama. Sen mutlu olamayacaksın yazıyorum buraya
Peyzaj mühendisi yazmış cahil köpek bir de onlardan daha statülüyüm diyor 🤣🤣
Peyzaj mimarı yazdim kör 🤣🤣🤣 galiba fakirsin bu yüzden çıldırmışsın. Gerçek hayata kızgınsın ama yapacak bişey yok.
Herkes bilir canım ben senin iddia ettiğin gibi fakir eğitimsiz biri olsam onlar benim yüzüme bile bakmaz😂 hayatın gerçeklerini senin gibi pembe gözlüklerle görmezden gelmiyorum. Sana da tavsiyemdir
Senin acilen eziklikten kurtulman lazım BİM mim şok mok bir yer bul çalış boşa sallama burada
Git sorunu iyi ne yazdığını gör
Sorunun başlığında karışıklık olmuş olmasa sorunun ayrintisinda "Peyzaj mimarı" diye yazmam değil mi? 🤣
Yoksa sen markette mi çalışıyorsun? 😂 zaten uslubundan belli oluyor. Ezik sensin canım hayatinda o seviyeye gelemediğinden bilemiyorsun. Herkes dengine bakar. Mesela sana sadece marketteki kasiyer kızlar bakar. O kizlara da sadece senin gibi erkekler bakar. Davuk bile dengi dengine 😂
Ben senle uğraşamam biliyor musun.
Ne diyorsan o
Aferim
Maaşı değerlendir tabi ama ondan önce karakterine nasıl biri olduğuna bakmalısın
Yaaa arkadaşlar yani bu ulvi bilgiyi bir tek siz biliyor olamazsiniz değil mi?
Değerlendirmeyi sadece paraya bakarak yapacağimi nereden çıkardınız?
yiyici misin mk
Bu ne saçma soru? 😂 ben sıfır olsam böyle taliplerim olur mu sence?
hahaha olmasan boylr sacmalamazsin. bide sifir degilim diyor
Hee canım kadınlar ciddi düşüneceği adamların gelirine bakmaz değil mi? Evet kesin öyledir. Bu kafayla devam et sen
tabikide yiyicileri taniyip uzak durmak lazim.
Sen mağarandan çıkma bence de
dedi eksi 5
Dedi apaçhi varoş 😂
tatlim meskenininsoylemeseydin keske
biz zaten biliyoruz
senin g. t te yere yakindir. korkacan boyle tiplerden. kacsin 155 mi.
😂😂😂 senin mahallendekilere benzemem ben canım. Senin hayal edemediğin hayatı yaşıyorum
mk adamlarin maasini soruyon🤪🤪🤪. evet hayal eedemem etmekte istemem Allah dusurmesin.
Mazallah senin gibi fakirin biriyle evlensem bir de onu ve evi geçindirmek zorunda kalabilirim. O yüzden tabi ki her kadın seçeceği erkeğin maddi gelirine bakar.
Sen hoşuna gitmeyen gerçeklere küfür etmeye devam et. Belli ki yaran orada
herkes kardeşim olan konuyu iyi bilir. efferin. kendini biliyon
Türkçe öğren, daha cümle kurup kendini ifade bile edemiyorsun. Bir de bana eğitimden bahsediyo 😂 sorsak herkes imparator
sekerim senin anlicagin dilde yazdim. got it?
Eğitimsuzler eğitimden bahsediyor 😂 fıkra bu kadar
evet soruna bakip guluyoruz. kendini cok iyi biliyosun helal valla
sen mutlu olmazsın mk :D
Niye la? Maaşını hiç önemsemeden mi evlenelim? 😂
parayı önemsiyorsan neden kendini geliştirip çok para kazanmadın? başkasının malını yersen bir yandanda aşağılanırsın gün gelir bunun için laf yersen zoruna gitmez mi?
Ya gerçekten muhakeme yeteneğiniz bu kadar mı kıt?
Sence ben kendini geliştirememiş ve çok para kazanamayan biri miyim? Çok kazanan kadınlar fakir erkekle evleniyor mu?
Ya da bir düşün bu ekonomide ben fakir olsam , statüm gelirim düşük olsa, kendimi geliştirememiş olsam bu adamlar benle evlenmek ister mi?
bence sen narsistsin.. niyetin erkekleri sömürmek.. madem kendini geliştirdin neden para olarak bakıyorsun ilişkiye? o zaman sen kendini geliştirememiş karakteri zayıf birisin.. ha öte yandan türkiyede tüm kızlar aynı oldugunuz için hiç birinize acımayan erkeklerle karsılasıyorsunuz.. bu toplumu kadınlar büyütüyor eğitiyor o yuzden lanet bir topluma cevirdiniz ülkeyi.. ben allahtan yurtdısına kactım keyfim yerinde Şu an .. sana günde 5 milyon rüsvet yiyebilen bir badem bıyıklı verelim
Yaşın 40 olmuş ama hayat bilgin sıfır. Maddi gelir evliliklerde her şey değildir ama önemli bir ayaktır. Kadından daha az kazaniyorsa erkek de sıkıntı çeker komplex yapar, kadın da hoşnut olmaz.
Ama tabi siz hayatinizda ciddi ilişki nedir o safhaya gelememişsiniz nerden bileceksiniz. Günlük kızlarla takılmışsınız onlar da sizi yemiş😂
Eee ne demiş atalar? Dengi ile takılmayan kuşun sesi havadan değil tavadan gelir 😂
yaşın 40 olmuş ama sende insanlara tepeden baktıgını , önyargılarla hitap ettiğini boş konuştuğunu hala anlamamışsın.. insanları tanımadan insanlara baktıgın açıdan saçma ve onları tahrik ederek konusmaktan öte gidemiyorsun.. zaten para peşinde koşan birinden iyi bir karakterde beklenmez.. milletin parasına bakan eziğin/o.. punun tekisin.. uğraşmaya değmezsin hadi eywallah
Zoruna mı gitti gerçekler? Kendini ifade edemeyip küfüre başvurduğuna göre 😂 gerçekler küfürle yok olmuyor
o kadar eziksinki o.. pulugunun farkında bile deilsin.. bunu küfür için etmedim karakterini vurgulamak için ettim
Galiba yarana bastim 😂 normalde nazik biriyim ama sen hakettin kusura bakma. Her kadın evleneceği erkeğin gelirine de bakar. Sen aksini düşün kendini avut 😂
bütün yorumlara baktım herkese aynı narsist çok bilmiş tavırları sergilemişsin.. senin hayatından banane mk bana insanlıgın lazım ama onuda göremiyorum.. ülkedeki para para diye gezen o... pulardan birisin sadece.. umarım para diye peşine düştüğün erkekten iyi bir ders alırsında aklına yazıgım yorumlar gelir sonra.. daha fazla cevap vermiyorum boşa konus dur
Hayallere bak, varoş dizileri çok izleme olur mu? 😂
Mk sen ne verebileceksin
Ben sıfır olsam zaten böyle taliplerim olmaz değil mi?
Ayrıca değerlendirmeyi sadece paraya bakarak yapacağimi nereden çıkardınız?