Bu kiz mı çok cimri yoksa bizmi çok safız?

İş yeri olarak yemeğe cikicaz ayarladık restaurantı kişi başı herkes 500 TL vericek , neyse tek yaşayan bı kız var ona sordum gelicekmisin diye hayatta gelmem , safmıyımda 500 TL verip geleyim , ben tek kişiyim zaten evime 500 TL lik malzeme alsam 4 gün yerim dedi
Bu kiz mı çok cimri yoksa bizmi çok safız?
Cevapla