Benim yatırım dağılımım:
%35 amerika borsası
%35 borsa İstanbul
%30 kripto
Siz de neler var neler yok, çıtlatın bakalım
%35 amerika borsası
%35 borsa İstanbul
%30 kripto
Siz de neler var neler yok, çıtlatın bakalım
Amerika ve türk borsası fonlar aracılığı ile mi. Yoksa hisse senedi mi. Kripto oranın çok yüksek.
Sepet dağılımın çok yanlış bence. Hepsi bı kadar riskli varlıklarda olamaz. Bu araçlara yatırım yapıp batan çok var. Sigortaya ihtşyacın var. Tutulabıl dokınabıl
Benim yatırımım
%80 konut
%5 sermaye piyasaları
%15 altın
07.04. 2024 itibari ile
Fon aracılığıyla değil, bizzat şirket bazlı kendim alıyorum. Gayrimenkul benim için hiçbir zaman yatırım aracı olamaz. Zaten konut bir çin'de bir de biz de bu kadar popüler. Borsalarda batan kişiler aç gözlü olup portföy yönetimini beceremeyen kişiler. Kripto oranı boğa sezonu için böyle, kafamdaki tarihten sonra 2 yıl boyunca bir lira tutmam
boğazıma yatırım yapıyorum
O da iyi, en azından dünyamızı kurtaralım:')
Cevap
6Cevap
Yapmıyorum
Çok uzun süredir yapıyorum galericiyim ve arsa falan alıyorum
Galericilerde para oluyor yav. Benim girmeyeceğim mesleklerden birisi bu; galeri, gayrimenkul vs.
Belki bi o kadar da cepten nakit harcadıklarım vardır herhalde
Harcamaların içerisinde borsaya aktardıklarımda dahil olmalı. Yani hepsini ezmiş değilim. 2 yıldır her gün hisse senetlerine ekleme yapıyorum. Emeklilik yakın
Geneli borsa İstanbul birazı altın birazcığı ise kripto
Borsa İstanbul ve kripto
Senle konuştuk, biliyorum her şeyini: d
Böyle ekonomide çok zor
Ekonomi iyi olsa da kolay olmayacak ki. Dünyadaki varlık dağılımı alt tabakaya yansıtılmaz pek. O yüzden çıkışı bireyin kendisinin bulması şart
Altına devam.
Yapmıyorum ben
Hocam kripto sepetinizde ne var
%90 nakite geçmiştim 1 ay oluyor, yakında toplamaya geçerim. https://ibb.co/WKB53Z5
Sepetim bu
Tekrardan toplamayı ne zaman düşünüyorsunuz
Hiç bir şey yok
Yapmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?