• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Para & Ekonomi

Doların 1.7 olduğu zamanlarda ne yapıyordunuz?

Barış_LonelyForever u
Barış_LonelyForever Takip Et
Efsane Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1814
Yapay Zekaya Sor
Doların 1.7 olduğu zamanlarda ne yapıyordunuz?
Doların 1.7 olduğu zamanlarda ne yapıyordunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
32 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Mutsuz_Kraliçe
    Mutsuz_Kraliçe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Vallahi benim için değişen bir şey olmadı o zamanlarda istediğim şeyi yapıyordum şimdi de istediğim şeyi yapıyorum hayatımdan mutluyum sadece tek bir şeyden şikayetçiyim istediğim her şeyi yapabilirim ama sevdiğim adam yanımda değil tek bir şansım olsaydı onun yanında olmasını dilerim

    3
    1 Yorumla
    • bosgezenadam12
      bosgezenadam12
      +1 yıl

      Sevdiğin adam olsaydı bu sefer istediklerini yapamayacaktın

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Yusufox
    Yusufox Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Dolar 1.7 TL'di. Hayat ucuz gibi duruyor bugün bakınca ama alım gücümüz de yine ona göreydi.-- Mesela 2008'de asgari ücret 500 Liraydı. bilgisayarı 1.200 TL'ye buluyordunuz ama kredi kartınızın limiti 1.000 TL'ydi. 200 Lira da nakit verip kalanını 12 ay taksitlendiriyordunuz gibi. Yani 2 asgari ücretle 1 bilgisayar alamıyordunuz. Mantık olarak şu an hayat daha pahalı ama o zamanlarda da kimse Katar Şeyh'i gibi para kazanamıyordu.

    3
    0 Yorumla
  • lotus-patra u
    lotus-patra Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Yeni bebeğim olmuştu...
    O zamanlar da hayat zordu ama alım gücü bu kadar düşmemişti

    1
    2 Yorumla
    • lotus-patra u
      lotus-patra
      +1 yıl

      Teşekkürler ✌️

      Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Rica ederim ✌️

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    O zamanlar da herkes memnuniyetsizdi :D

    5
    13 Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      :D ✌️

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Çok zor memnun olan bir milletiz :D ahdhajaj bak o zamanın haberlerini falan bulursan aç izle, bu millet hep aç

      Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      O zaman 8 yaşında falandım herhalde :D sdfjsdj ama doğru söylüyorsun 😌🥳

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yeap :D Kemal Sunal filmlerini izlesen kâfi djjds

      Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      :D bakarım mutlaka sdjsdj zaten küçükken hep izlerdim

      Yorumla
    • Kerem-Dağlı
      Kerem-Dağlı
      +1 yıl

      @Sosyetic_SheqiiL Çok doğru söylüyorsun. Senin gibi sağduyulu insanların sayısı giderek azalıyor. Millet McDonald's Starbuckstan çıkmıyor ama açız diyor. Akaryakıt pahalı diyor ki alakası yok. Şu anda akaryakıt reel olarak son 5 yılın en ucuz dönemini yaşıyor. Benzin pahalı diyor ama her yere de arabayla gidiyor. 3 ayda bir telefon değiştiriyor ama sorsan aç.

      Yorumla
    • MekanınSahibiHande
      MekanınSahibiHande
      +1 yıl

      Harbi herkes aç ama herkesin elinde iPhone var anlayamadım

      Yorumla
    • Kerem-Dağlı
      Kerem-Dağlı
      +1 yıl

      @MekanınSahibiHande Aynen ya ben de anlayamıyorum. Herkes aç olduğunu söylüyor ama akşam saat 20'den sonra Starbucks'ta oturacak yer bulamıyorum. Üstelik gelenler uber zengin falan değil çoğu orta gelirli az bir kısmı da ortalama üstü.

      Yorumla
    • _nasipsizbiri
      _nasipsizbiri
      +1 yıl

      Kafa bir milyon @MekanınSahihiHande benim niye iPhone yok üç beş kişinin elinde iPhone var diye ülke refah seviyesinde mi oldu ülke gelişmiş mi oldu ülke nüfusu 85 milyon

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @_nasipsizbiri açız diye ağlayıp elinde telefonu altında arabası olanlardan bahsediyoruz, herkes üstüne alınmasın bi zahmet.

      Yorumla
    • MekanınSahibiHande
      MekanınSahibiHande
      +1 yıl

      3-5 kişi mi? Kime baksam iPhone var
      nereye gitsem tıka basa dolu

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Teşekkür ederim Barışşş 🥳🥳🥳

      Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Rica ederim Kraliçem ✌️🥳🥳

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

70

Cevap

88

Cevap

  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Maaşımızı yine dolarla almıyorduk 😊

    1
    0 Yorumla
  • Kerem-Dağlı
    Kerem-Dağlı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bahsettiğin yıl 2013. Lisede hatunlarla partiliyordum. Dolar, altın umrumda değildi. Ne olacak ki o zaman 1,70 TL olan dolar şu anda 32,02. Dolar 11 yılda yüzde 19 kat artmış her şeyin fiyatı 11 yılda 30 kat arttı. Yani 1,70 TL'ye o gün dolar alıp da bugün hala elinde tutup reel olarak kâr ettiğini düşünen varsa aklından zoru vardır. O parayı borsada kriptoda çevirsem 10 yılda imparator olurum baba.

    1
    0 Yorumla
  • Kral_Aragorn
    Kral_Aragorn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Küçüktüm ama iyi hatırlıyorum, insanlar o zamanlar para biriktirip ev, arsa veya arabayı çok rahat alıyordu. Tofaş arabayı öğrenciyken bile alıyordu büyük abiler. Şimdi en kötüsü 150 bin lira. 😄

    4
    0 Yorumla
  • NdHarum
    NdHarum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Aklıma geldi şimdi ilkokulda felan bi ara bizimkilere hep dolar konusunu açıyordum bizim öğretmen her fırsatta dolar yatırımı yapıyordu o zamanlar, köşeyi dönmüş mü diye numarasını bulup aramayı düşünüyorum şimdi

    2
    0 Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç hatırlamıyorum her şey aynıydı sene 2030 olsa millet bu sefer 2024’ te ne kadar huzurluyduk der.

    2
    1 Yorumla
    • Çağhan2734
      Çağhan2734
      +1 yıl

      Atmışlar 70‘ler neyse bugün de o çok bir fark yok aslında fark meyve ve sebzenin daha az olması hayvan sayısının da düşmesi kişi sayısının artması

      Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Salıncak sırası falan bekliyorumdur muhtemelen 😂

    6
    2 Yorumla
    • sercandmr
      sercandmr
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • babayasin
      babayasin
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • etrial
    etrial Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben 5 yaşındaydım. Boyama falan yapıyordum anaokulunda. Oyun hamuru kemiriyordum 🤡

    5
    0 Yorumla
  • aynadakiajan
    aynadakiajan Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 51%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 513 cevap paylaştı.

    Dolar bir zamanlar 1.7 değil 70 80 lira hatta daha fazla olmuştu bile olmuştu o yüzden bavul ticareti yapanlar çok zengin oluyordu.

    Paradan altı sıfır atılana kadar tl nerdeyse değersizdi.

    1
    0 Yorumla
  • uyumsuzbirbilinmez
    uyumsuzbirbilinmez Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Çocuktum her şey çok güzeldi hayallerimin gerçekleşeceğine dair umutlarım vardı. Bu dönem hayallerimi ve umutlarımı elimden çaldı çok üzülüyorum bu duruma.

    1
    0 Yorumla
  • Celebrindir
    Celebrindir Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    9 yaşındaydım. Ödev yapıyorumdur muhtemelen. İlkokul hocamız çok fotokopi ödevi verirdi. Ama hayat güzeldi. Tavuk döner 2 tl, kantinden simit ayran 50 krş, okula tiyatro gelirdi 1 ytl'ydi.

    1
    0 Yorumla
  • Asiadam209
    Asiadam209 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Bir memur maaşı ile ev aldık
    Evi tamir ettik
    2 öğrenci kursw gidiyorduk
    Şimdiye bak
    Babam bir memur maaşı ile ev aldı 3 evlat okuttu
    Ama şimdi biz evliliğe korkar olduk

    1
    2 Yorumla
    • Asiadam209
      Asiadam209
      +1 yıl

      Elazığ da dâhi bir kira olmuş min 7000 TL
      Faturalar
      Mutfak ve ev alışverişi
      Min 8000 TL de o
      Gitti 15 000 TL
      Bir memur maaşı 40 000 TL de
      Kaldı 25 000 TL
      2 öğrenci okutuyor de
      Her birine aylık 3000 TL harçlık verse toplam 6000 TL harçlık
      Kaldı 19 000 TL
      5000 TL de babanın kendi harçlığı
      Kaldı 14 000 TL
      5000 TL de eşin aylık harçlığı
      Kaldı 9 000 TL
      Arabanın aylık benzin parası 4000 TL min
      Kaldı 5000 TL
      Her giyim ayakkabı alışverişi 2500 TL min
      Kaldı sana 2500 TL
      Bu kalana ne geliyor kardeşim

      Yorumla
    • Asiadam209
      Asiadam209
      +1 yıl

      Senelik 30 000 TL ediyor
      Paramı bu

      Yorumla
  • Yenigizliüye
    Yenigizliüye Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    O zamanlar orta okuldaydım büyük ihtimal yarınına okula gidecektim o sıralar en iyi bilgisayar 1500tl idi 30bine 0 araba alınıyordu kartal araba 10bindi en temizi hemde o yazıyı yazan arkadaş acaba şimdi ne yapıyor şimdi en iyi bilgisayar 170 bin tl 0 araba almak istiyorsan 2 3 m ödemen gerek en kötü araba 200 300 bin tl 2tl ile günü rahat kurtarıyorduk şimdi 100 tl lazım ekonomi battı kimsenin umrusunda değil

    0
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    O zaman lisedeydim 2008 yılında o zamanlar bile istediğim olmuyordu şimdi de olmuyor ama o zamanlar yine çok çok iyiydi

    1
    0 Yorumla
  • Kaba-Sakal
    Kaba-Sakal Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    1.3 iken 1.4 olmasını beklediğimizi hatırlıyorum.. 1.4 olsaydı iş yaptığımız yerden güzel bir zam alacaktık

    1
    0 Yorumla
  • Manhesuss
    Manhesuss Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanırım o zamanlar sanalika oyununda ilk hesabımı açmıştım 😄 kısa oynadım ama ciddi hesabımı 2012’de açtım

    1
    0 Yorumla
  • Tartelette
    Tartelette Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Y’a görsele bakmadım Google sordum 2008 miş 2. Kez anne olmuştum

    2
    1 Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ne güzel 🙂ben 8 yaşındaydım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bu tarihte hamileydim, yaş 30. Doğuma da 3 hafta kalmış. 4000 TL özel hastane sezaryen parası ödemiştik. Vay be simdi marketten çıkış bu kadar.

    3
    0 Yorumla
  • RüyaD
    RüyaD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    3 ay

    Yürüteçte oturmuş biberondan süt içip televizyon izliyordum.

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 568 cevap paylaştı.

    Huzur içinde yaşıyorduk, şimdi ise hayatın pahalılık dönemiyla başa çıkmaya çalışıyoruz.

    1
    0 Yorumla
  • golgi_aygıtı
    golgi_aygıtı Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    bakkala 1 dolar verip magnum alıyordum ki hala öyle yapıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çocuktum daha 11 yaşındayım ozamanlar aklımız ermezdi böyle şeylere ama çok iyi hatırlıyorum o yılar çok güzeldi, insanlar mutluydu alım gücü vardı insanların

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Doların da enflasyonu var. 2008 deki 1 dolar şimdinin belki de alım gücü olarak 1,4-1,5 dolara denk geliyor. Kıyaslamayı dolar olarak yapmak o yüzden pek mantıklı değil altın olarak yapın ama altın fiyatını da son 10-15 senedir çok baskıladılar

    1
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Zengin bir adamdım el yapımı jaguar marka arabam vardı ayda 50 bin dolar kazanıyordum

    1
    0 Yorumla
  • Karaşovalye134
    Karaşovalye134 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    1000 1500 tl Rahat iyi bir dizüstü bilgisayar ala biliyorum dum

    1
    0 Yorumla
  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Bilmem 8 yaşında bir çocuktum oyun oynadım kesin 😅😅

    1
    0 Yorumla
  • AegonTarrgaryenn
    AegonTarrgaryenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    2008de okula gidip sonra top oynardım başka b*k yapmazdım

    1
    0 Yorumla
  • UnCanny00
    UnCanny00 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Clublarda barlarda içip takiliyordum boyuna ogrenci olmama rağmen

    1
    0 Yorumla
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl

    Kankamla bol gazlı kola içiyorduk..🥤

    1
    0 Yorumla
  • ___Piraye___
    ___Piraye___ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatımın en bereketli, en güzel dönemlerini yaşıyordum.

    1
    0 Yorumla
  • damaratiz7
    damaratiz7 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 86%
    +1 yıl

    Okula gidiyordum o para ile yemek yiyordum şimdiki aklım olsa idi dolar alırdım

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 883 cevap paylaştı.

    2008de ilokula gidiyordum toplama çıkartma yapmaya çalışıyorumdur

    1
    0 Yorumla
  • MotorcuNecmi
    MotorcuNecmi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 67%
    +1 yıl

    Şuanda azerbaycanda dolar 1.7. amma çoğu şeyler turkiyedeki fiyata göre çok pahalı. Asgari maaşda az

    1
    0 Yorumla
  • sercandmr
    sercandmr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Saklambaç oynuyorduk çocukluğumuz en güzel zamanıydı dolar yükseldi dertler yükseldi 😂

    1
    0 Yorumla
  • birtanekızzz0
    birtanekızzz0 Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    2 yaşında imişim 😂😂 yarım kelimelerle millete laf sayıyorumdur kesin

    1
    0 Yorumla
  • cryptoGuy
    cryptoGuy Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 859 cevap paylaştı.

    Mutluluğun var paranın az ama değerli olduğu zamanlardı..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Euro 2008 izleyip okula gidip arkadaşlarla takılıyordum. Derslerde de başarılıydım. Popüler bir çocuktum. İlkokulda bile olsam çok fazla aşığım vardı. Prime dönemlerimdi

    1
    0 Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocukluğumu yaşıyordum..

    Muhtemelen en mutlu zamanlarımdı..🥺

    1
    0 Yorumla
  • Cleanman58
    Cleanman58 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    5 yaşındaydım bilgisayarların içini kurcalıyordum 😃

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 876 cevap paylaştı.

    🤔🤔🤔ben pek anlamam burada dolar sabit yaaa 😎😎😎

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    ECEVİTE yazar kasa atiyorlardi gecenimiyoruz diye dolar 32 tl oldu erdogan mi dolari cikarti diyorlar bu kadar basit ülkenin durumu

    2
    0 Yorumla
  • Hanibalkaj
    Hanibalkaj Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben bakkaldan cici bebe almak ile meşguldüm çoğu zaman bayağı da bağımlı olarak yiyordum baktım fiyatı arttı çok üzülmüştüm.
    Harçlığım alamayacak seviyeye geldiğinde bu büyük bağımlılığı bırakmak zorunda kaldım ;)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Benim için bir şey ifade etmiyor o zaman daha kötüydü istediğim gibi kafayı yapamıyordum Şimdi daha iyi istediğim an kafam milyon

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    O sıralar çok güzel bir yaşantım vardı ve hayatın keyfini sürüyordum..

    1
    0 Yorumla
  • Daiask23
    Daiask23 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Sokakta futbol misket oynardık top sektirme saklambaç

    1
    0 Yorumla
  • tyfndlklkç
    tyfndlklkç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çok fark eden bişey yok aslında 1.7 ken de 600-700 dolardı maaşlar ortalama 32 lira oldu yine 600-700 arası sadece rakamlar değişiyor alım gücü aynı

    1
    0 Yorumla
  • biranbirhatira
    biranbirhatira Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20
    +1 yıl

    Dolardan eurodan bir haberdim. Kardeşim bana o zamanlar bir 1 dolar vermişti anneme sormuştum bu kaç tl gidip okutayım o da 1 tlyle aynı neredeyse demisti.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Dolar 32 TL olmuş bu zamanda harbi bilgisayar telefon alınmaz

    1
    0 Yorumla
  • mrfatbee
    mrfatbee Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 601 cevap paylaştı.

    Dolar 1.2 lira iken sıfır km arabamı almıştım.. Benzinin litresi ise 3.2 liraydı.😀

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    burada hala 1 manat 1.70 dollar. ama Türkiyəyə gəlincə 1 dollar 30 muydu en son hatirlamiyorum. yani 100 dollar 3 bin tlde çok. yani alışveriş edilir Turkiyede

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayy yalnış yazmışim 1 dollar 1.70 manat

      Yorumla
  • Tolgaymn
    Tolgaymn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Düğünlerde deste deste dolar ssçıyordum. Güzel günlerdi ya 😁

    1
    0 Yorumla
  • ruhumdeğilbenfakirim
    ruhumdeğilbenfakirim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Çalışıyordum ya paranın ne işe yaradığını bilmediğim halde

    1
    0 Yorumla
  • Mehmetttt17
    Mehmetttt17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20
    +1 yıl

    İlkokul okuyordum şimdi lise bitti keşke harçlıklarımı biriktirip dolar alsaydım diyorum

    1
    0 Yorumla
  • Tahaaaakku
    Tahaaaakku Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Transformers filimi izliyordum daha birey idim :D ama hayat güzeldi

    1
    0 Yorumla
  • Black_White35
    Black_White35 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bunu diyen adam acaba şu an ne düşünüyordur bence keşke ozamanlar alsaymışız diyordur

    1
    0 Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 747 cevap paylaştı.

    Hatırlamıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Buzlukahvem
    Buzlukahvem Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    O zamanalrda türkiyede degildim bilmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • astroceydaa
    astroceydaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Daha dogmamistim xjshdjdhdh

    1
    0 Yorumla
  • SanMcpickle
    SanMcpickle Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Dolar almıştım kanka bu günler için

    1
    0 Yorumla
  • Scream166971
    Scream166971 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Dolar biriktiriyordum

    1
    0 Yorumla
  • Naninoblabla
    Naninoblabla Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Daha yeni doğmuştum herhalde

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (98)
Devamını Gör(143)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Doların 1.7 olduğu zamanlarda ne yapıyordunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dolar düştü neredesiniz? 10 cevap verildi
Sabah uyandığınızda doların 1 lira olduğunu görseniz ne yapardınız? 42 cevap verildi
Artan fiyatlardan sonra hayatında ilk vazgeçtiğin şey ne oldu? 13 cevap verildi
Sen üç milyar yedi yüz elli milyon sen para sen gittin sen bu parayı sen ne yaptın? 26 cevap verildi
Dolar bozdururken? 5 cevap verildi
Dolar 1 TL olursa ne olur? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨