Arkadaşlar bu hisse almak falan nasıl oluyor? Sizce mantıklı mi?

Alınacak olsa hangisi alınır? Bi kaç video gördüm yatırım tavsiyesi değildir demişler o zaman neden bunları anlatmışlar? Hiç bi şey anlamadım anlayan birileri var mı?

Arkadaşlar bu hisse almak falan nasıl oluyor? Sizce mantıklı mi?
Cevapla