Bu arada ofisimin ve evimin kirası artacak zam yapmak zorundayım
İstanbul'da iyi bir semtte ofisim
Bu arada ofisimin ve evimin kirası artacak zam yapmak zorundayım
İstanbul'da iyi bir semtte ofisim
Ya beni yanlış anlama ama gerçekten bir insana bana yediklerimi söylesin diye para vermek o kadar anlamsız ki😅 Burada lafım kesinlikle sana değil burada lafım kendi biyolojisini bilmeyip protein nedir Karbonhidrat nedir lif nedir hangisini ne zaman yemek gerekir bunu bilmeyen insanlara😅 Şahsen iradeli bir insanım ve kendi biyoloji mi biliyorum neler yemem gerekiyor onu biliyorum bu yüzden hiçbir insana bu kadar para yedirmem bir ayda 5,5 kg verdiğim oldu😅 Bilmiyorum verenler de bana biraz cahil ve enayi geliyor
Kilo verme üzerine çalışmıyorum, o insanlara cahil demeden önce kendi cahilliğini otur düşün :)
Tamam bunu baştan belirtseydin o zaman
Diyetisyen demek sadece kg verdiren demek değil yani bunu bilmeyen de :)))
Cevap
8Cevap
Peki iş yoğunluğun nasıl? Sana olan talep nasıl ve ayrıca işinin şu an ki değeri nasıl bulunduğun yerde buna göre zam yapmak lazım
Talep iyi
Anladm
Aslında müşterilerini tanıyorsundur bütçelerini falan. 5500 tek fiyat yapabilirsin tekrardan zam yapmazsın
Evet mantıklı aslında ama sonra az kalır diye korkuyorum yani ülkenin durumu belli
Konum iyi oldukça. Online olarak da hizmet veriyorum
4900 yap sonra ki ay 5400 yapıyor 6 ya doğru çıkarsın
5400 yapar**
Mantıklı evet
Muhasebeci lazımsa geleyim
daha kiloluysa 4000 tl zayıfsa 6000
zayıfların parası coktur
🫣
en son ne zaman 4000 olmuştu
Aralık ayı
5000 ideal daha yeni zam olmuş
gerçi sen Mayıs demişsin o zaman 6 bin olur
Ben bu parayı versem dertten ip gibi olurum zaten
Kg verdirme üzerine çalışmıyorum hastalık bazlı
Hastalığı doktor tedavi eder yalnız
Doktor ile anlaşmalı çalışıyorsanız ve hasta size tanı konulmuş olarak geliyorsa başka
Yahu biraz mantık hastalığa tanı koyuyorum mu dedim? Hastalık tanısı konulmuş geliyor elbette. Hastalık için diyeti diyetisyen yazar zaten doktor bilmez
Doktor da düzenleyebilir gayet, ki endokrinoloji uzmanları düzenliyor da.
Yapamazlar demek yanlış ancak yapmamaları daha iyi elbette, diyetisyen yazmalı diyeti
Yapamazlar çünkü beslenme eğitim bambaşka, tıp hekimlerinin beslenmeye dair eğitimleri yok gidip bakabilirsin eğitim içeriklerine. Zaten etik olan hekim yapmıyor. Yapan da bu alanda iyi para olduğu için yapıyor. Ben de her ay yanlış diyet yazmış doktorların listelerinden madur hastaların diyet tedavilerini yapmakla uğraşıyorum.
Kendini Dr sanmadığın sürece işine saygım var dyt hanım.
Kolay gelsin :)
Diyet tedavisi demek yanlış, diyeti düzenlemek daha doğru bir ifade.
Unutmayalım, tedavi etmek doktorun işidir diyet listesi düzenlemek ise dyt’nin
Diyet tedavisi olarak geçer akademide. Diyet ile tedavi edilebilen birçok hastalık var. Bundan rahatsız olunacak hiçbir şey yok yani diyet eğer sağlıklı insana yapılıyorsa zayıflama diyeti vs denilebilir ama bir hastaya uygulanıyorsa diyet tedavisi denir. Ki ilgili dersin bir adı hastalıklarda diyet tedavisidir
Peki Dr gibi hissettiriyor mu ben diyet tedavisi uyguluyorum demek?
Merak ettim
Hissettirmiyor. Diyet tedavisi denir zaten. Bu kadar cahilliğe gerek yok. Doktor olmak istesem doktor olurdum zaten
Senin açından 6000, müşteri açısından 5000
O parayı sana vereceğime gider gezerim
Senden isteyen yok cahil
Sektör get dogs
5500 yap
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?