Erkekler Fakir bir kıza bakar mıydınız?

Ne evim ne arabam ne ailemde olan hiçbir para yok. Okuyorum hala. Gelirim de yok birikim yok. Dışarıda erkeklere bakıyorum altlarında mis gibi arabalar evler kendimi o kadar kötü hissediyorum ki ayrı dünyaların insanı gibi. Konusasım gelmiyor ezik hissediyorum. Cebimde harçlığım olmuyor. 4 yıldır aynı telefonu kullanıyorum. Benim gibi olan var mı

Erkekler Fakir bir kıza bakar mıydınız?
Cevapla