Şaka felan yapmıyorum ama sevgilim birden çok zengin oldu, bu durum da gururuma dokunuyor? Yani yanında özürlü gibi hissediyorum..
sizce düşüncem saçma mı? 🙄😕
Şaka felan yapmıyorum ama sevgilim birden çok zengin oldu, bu durum da gururuma dokunuyor? Yani yanında özürlü gibi hissediyorum..
sizce düşüncem saçma mı? 🙄😕
Onun maddiyatı niçin senin gururunu etkiliyor ki? Siz rakip misiniz evladım? Unutma ki gurur yapıcı değildir, yıkıcıdır. Saçma düşünüyorsun demek istesem de hayat senin hayatın dilediğin saçmalığı düşünebilirsin.
Altını kurcala sende bak ben inini dibini öğrenirim adi üzerinde sevgilim yarın başına bir şey gelse beni de alakadar eder bu durum ayrıca ilişki içinde olduğun insanın hayatına bi yerden dalman gerek dış kapı mandalı gibi içeriyi izlemek olmaz
Cevap
28Cevap
Normal düşün
Karşı tarafın ekonomik başarısıyla ilgili endişelerin boşuna değil. Eğer bu başarı normal ve dürüst yollarla elde edilmişse, karakterde büyük değişiklikler olmayacağını düşünüyorum. Ancak, bu başarı anormal yollarla sağlanmışsa, ilişkinin sarsılma olasılığı yüksek
Sevgilin değişmediyse neden yanında özürlü gibi hissedesin? Parayı birden bulmuş eğer karakteri sevgisi değişmediyse o hala senin sevgilin. İlişkilerde maddi açıdan fark olabilir ama bu gurur kırıcı olmamalı. Sevgilin için sevinmelisin. Buyuk ihtimalle sen paradan sonra sevgilinin değişmesinden ve seni birakacagindan korkuyorsun
büyük ihtimal helal para degil. Dinine saygin varsa böyle birisiyle hayat kurulmaz Ama dinsizsen ozaman sorun görmüyorum. Hangi karari verirsen ver Allah yardimcin olsun
Sana öyle hissettirmiyorsa düşünmene gerek yok kendini yetersiz hissetmene gerek yok. Ama birden nasıl bulmuş parayı hiç sormadın mı?
bunu sana hissettirmiyorsa dert etme ama asıl bi anda nasıl zengin oldu o kısmı biraz enteresan asıl onu irdelemelisin
Size olan ilgi ve alakası değişmediyse davranışlarında herhangi bir eksiklik veya noksanlık hissetmiyorsanız veya görmüyorsanız sorun sizde evet
birden zengin olunmaz en iyi ihtimalle hırsızdır dolandırıcıdır.
Bi anda zengin olduysa ayrıl. Ardında bit yeniği var başın yanar
O seni öyle görse ayrılırdı. Demek ki bir problem yok ✨
Kimse birden zengin olmaz
O para haydan gelir huya gider …
Helal paradır belki babasındandır dedesininden ya da çalışıp biriktirmistir sen nerden bileceksin ki aile hayatını her şeyi bilme zorunluluğun yok bence kıskanma kıskançlık doğru değil sende hayatına bak her şey nasiptir karnın doyuyor ya ona şükret ve her şey para değildir
Bence de özürlü gibisin bu düşünceleri Normal bir insan düşünemez
Kimse birden zengin olamaz hırsızlık yolsuzluk yapmadığı sürece birden nasıl zengin olacsk bence ondan uzak durman gerekiyor
Anlat nasıl olduğunu bende olayım zengin
Şimdi anlat
Birden zengin olması senin kendini ezik hissetmeni gerektirmez Fakat şu an eski sevgili olma adayısın%99 yeni sevgili bulacaktır
Nedenine bakmak lazim. bir de bazi insanlar kaldiramiyor böyle şeyleri.
Saçma olur tabi Allah daha çok versin
Terkedilmen ve aldatilman an meselesi 😃
sana davranışı değişmediyse saçma
Mutlu olman gerekmiyor mu ya 😅
Saçma bir düşünce yapısı bence.
Nasıl oldu diye sorabiliyor muyuz
Nasıl zengin oldu?
Değiştiyse davranışları baska
Fazlasıyla saçma hemde
statü baskısı anlıyorum
Olması gibi düşünüyorsun
150 bin versene bana
relax
Ayrıl
Evet saçma
Biraz evet
Evet saçma
Nasıl birden
Gurur karın doyurmaz
Nasıl oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?