4 aydır garantiye bağladığımız paramız vardı ilk %40 verirken şuanda %37 den %25 düştüler ne yapmam gerek sonuçta bana vaad ettikleri teklifin yarısı bu daha iyi bankalarda var? Şimdi bunun oranını değiştirme imkanları mümkün müdür
Güncellemeler
+1 yıl
Çıkacağımı bellirttim uygulamada vazgeçme yeni oranlara bak vs dedi %34 geçti ama sistem hala nakit akışta %25 gösteriyor yarın bakarım olmadı haftaiçi çekerim ne yapalım
Aslında bir ara kredi kartı alıp alışveriş de yapmıştık ama o hesap üzerinden değil yani aynı hesap IBAN falan ama biz de böyle bir problem yaşanmadı yani bilmiyorum sizin bankanız ne niye böyle bir şey yaşadınız bence normal değil yani
Benim değil ailemin çok fazla bişey değil ki 100 civarı onlar geçimini sağlasın diye ama fazla bişey gelmiyor işte bana kalsan faiz yedirmem ama hayat işte harama bile el uzatıyoruz ama gelen faiz paranın değerini bile korumuyor ne kadar acınacak hale gelmişiz ya
Eskiden olsa bişeyler alınıyordu da işte ben küçüktüm ele para gelince bende bilemedi yeni yeni öğreniyorum. Ama dokunmamaya çalışıyorum biriksin diye. Dokunmuyoruz genel olarak. Hiç yokmuş gibi işte
Ya bişey olmaz bul bir yastık içine koy bişey olmaz ki.. ama dediğim gibi 1 gram ya da 10 gramlık ya da 5 gramlık külçe sekillinde altın al onlardan alım satim farkı çok yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Verince anamızı ağlatıyor
Nasıl yani
Para çekince çok faiz aliyor
Ben vaade tutarını çekerim. Veya hesabı tamamen kapatır çeket tekrar yatırırım kredi falan almıyorm
Onu anladım ben
Sizden niye almışki ben çekiyorum vaadeliden para arada iş bankasındayken benden para almadılar öyle hiç garantiyi bilmiyorum
Kredi kartiyla işlem yapınca yüksek faiz alıyor onu dedim ben de
Aslında bir ara kredi kartı alıp alışveriş de yapmıştık ama o hesap üzerinden değil yani aynı hesap IBAN falan ama biz de böyle bir problem yaşanmadı yani bilmiyorum sizin bankanız ne niye böyle bir şey yaşadınız bence normal değil yani
Başka bankaya git sistem böyle
Çek paranı başka bankata at.
Valla git başka bankaya yatır
Kesinlikle diğer bankalara bak çünkü yüzde 45 veren banka var
İlkay hep söyle veriyorum ama ondan sonraki aylar öyle değil işte değişiyor aynı böyle bu hesap bunlar da %40 verdiler sonra 37 sonra düşürdüler işte
Bankaları araştır sor ona göre yatır
Ka bin liira yatirmistinki
Benim değil ailemin çok fazla bişey değil ki 100 civarı onlar geçimini sağlasın diye ama fazla bişey gelmiyor işte bana kalsan faiz yedirmem ama hayat işte harama bile el uzatıyoruz ama gelen faiz paranın değerini bile korumuyor ne kadar acınacak hale gelmişiz ya
Aynen ya bakma mecburen herkes biseyler yapmak zorunda.. çok parada değilmiş zaten dediğin gibi
Eskiden olsa bişeyler alınıyordu da işte ben küçüktüm ele para gelince bende bilemedi yeni yeni öğreniyorum. Ama dokunmamaya çalışıyorum biriksin diye. Dokunmuyoruz genel olarak. Hiç yokmuş gibi işte
Altın alın biraziyla çünkü altın tekrar yukselicek secimmden sonra 3 bın TL olcak grami
Valla düşünmüyor değilim
Bnce birazını altın alın paranız değer kaybetmesin
Gram mı alsam çeyrek mi bilm
Ya faizi yükselsin o orada dursun ya kazanır alırım. Altın alsam kasa kiralam vs uğraşmam bizimkiler kafamı yiyor anlamıyorum zaten bu işlerden
Kasa vs gerek yok gram al ceyrekle ugrasma.. külçe şeklinde 10 gramlık altınla oluyor saf altın onlardan al
Nerede saklayacağım evde saklayamam ki
Ya bişey olmaz bul bir yastık içine koy bişey olmaz ki.. ama dediğim gibi 1 gram ya da 10 gramlık ya da 5 gramlık külçe sekillinde altın al onlardan alım satim farkı çok yok
Bombos is