Öğrenciyim deyip para isteyenlere yardımcı oluyor musunuz?

Arkadaslar mevcut ekonomik şartlarda özellikle ögrencilere yardımcı olmaya çalışıyorum fakat suistimale cok acık bir durum maalesef buradanda ulasan bir kaç kişiye harclık attıgım oldu fakat bana biri mesaj attı sen falanca kisiyi takip ediyorsun onu tanıyormusun benden para kopardı sonra ögrendim ki söyledikleri yalanmış falan diye bende tanımadıgımı öğrenci oldugunu durumunu anlattıgını bende 500 TL kadar yardımcı oldugumu söyledim. Fakat Benimde canım sıkıldı bu duruma yani neden iyilikler suistimal edilir ki. Siz öğrenciyim diyenlere yardımcımoluyor musunuz?
Öğrenciyim deyip para isteyenlere yardımcı oluyor musunuz?
Cevapla