Türk kadını Türk erkeğine karşı neden bu kadar nefret doludur?

Rahatsız edici şekilde kinliler tamam kötü olaylar var ama bu kadar nefret dolu olmaları çok üzücü değil mi?
Şayet kötü olmayan erkeklerin de zorbalanmaları moral bozucu oluyor.
Sosyal medya uygulamalarında erkeklerin parasal anlamda soyulmaları ve karşı cinsle hiç bir yerde sağlıklı iletişim kuramamaları tamamen travma bence
Güncellemeler
+1 yıl
Bazı şeyler düzeltilemeyecek şekilde bozuldu diye düşünüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
İlave olarak artık ataerkil değil anaerkil bir toplumda yaşıyoruz. Hukkuken olsun toplumsal olsun Erkeklerin üzerinde o kadar çok baskı var ki..
Türk kadını Türk erkeğine karşı neden bu kadar nefret doludur?
Cevapla