Güncellemeler
+1 yıl
Ben çağırmadım kendisi geldi
Bulus yanlış zamanda geldin keşke gelecek ay gelseydin hem havlar ısınırdı hemde param olurdu Şu an param yok de buluşunca o da ona göre bir şeyler çay söyler falan düşük şeyler içersiniz en iyi cevap böyle olur ona da kırmamış olursun
Senin için gelmiş senin şehrine buluşmamak ayıp olur oda kız ise erkek ise zikyşr et gitsin geri
Cevap
2Cevap
Sen çağırdıysan senin ödemen gerek
O zaman kendisi ödesin
Bahane ara ve görüşme
Cafeye gitmeyin veya yalan söyle
Sen tabi
Senf tanbi
Sen ödemelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?