Arkadaşlar merhabalar 24 yaşındayım iyi bir mesleğim var hemşireyim aylık gelirim 40. Bini geçiyor?

Evim var kira ama olsun lazere spora gidiyorum kendime bişeyler yapabiliyorum sizce bişeyler başarmış bir insan mıyım ve çok zorluklarla bu yerlerr geldim

Arkadaşlar merhabalar 24 yaşındayım iyi bir mesleğim var hemşireyim aylık gelirim 40. Bini geçiyor?
Cevapla