Asgari ücretle çalışıp kira ödeyenler nasıl hayatta kalıyorsunuz?

Ev babamlardan kalma kira yok. 48 bin maaşım var hergün dışardan yemek ayda 9-10 bin öyle gidiyor market masrafı aylık 10 bin tutuyor doğalgaz 4000 elektrik 1000 su internet telefon yine 1500 haftaada cuma cumartesi akşamları arkadaşlarımla dışardayım aylık yine 10bin gibi oraya gidiyor e yol sigara birde üst baş derken ne birikm yapabiliyorum ne bir şey birde 3500 aidat var nasıl evleneceğim nasıl birikim yapacağım bilmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Doğalgaz faturama laf eden herkes sinirimi bozuyor ben 2 katlı bir evde yaşıyorum ev ısınmak bilmiyor her yer açık bu yüzden. Ayrıca arkadaşlarım gelip kalıyor kapatamam doğalgazı bu bir evde kedilerim var bu iki siz kaç para doğalgaz ödüyorsunuz sanki doğalgaz bedava gibi davranmayın
Asgari ücretle çalışıp kira ödeyenler nasıl hayatta kalıyorsunuz?
Cevapla