Güncellemeler
+1 yıl
şöyle yüksek paralarla yüksek riskler almaz kims bence. o yüzden daha rasyonel yaklaşlım
Güncellemeler
+1 yıl
herkesin yorumu kendine sadece daha mantıklı bulmak için karşılıklı soru soruyorun
değerini yükseltmek için nelere yatırım yaparsınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben olsam şu an altın ve borsada değerlendirdim belirli bir birikime çıkınca da arsa veya tarla alırdım. Tarla için ege bölgesinde özellikle Manisa da uygun yerler var
tarla ne işimize yarayacak?
Tarla bu yıl en çok değerlenen gayrimenkuldü çok iyi bir yatırım aracı tabi iyi bir yer bulursan
tarla çok uzun vadeli yatırım diye biliyorum ama...
Dağ başından alırsan evet ama konum önemli ayrıca uzun vadede iyi konumlu bir tarla hayatının yatırımına dönüşebilir
işte ben çoluk çocuk da yapmayacağıma göre aşırı uzun vadeli den ziyade orta vadeliyi mantıklı buluyorum.
Orta vade dediğin ne kadar bir süre
minimum 3 / 4 sonrasında lüks bir ev alabileyim gibisinden bir plan
Risten çok kaçıyorsan altına koyarsın paranı borsa da çok uymaz sana ama fon alabilirsin ama altın geterisi karı sana bir ev aldıracak büyük kazançlar sunmaz enflasyona karşı paranı korumuş olursun fonlarda helen hemen aynı şekilde ama paranı tek bir yere bağlamaman gerekir ve zamanında iyi geçişler yapabilmelisin
riski sevmem aynen. elinde 3 bin 5 bin olan riske girer ama bu kadarlık gelirle risk almak aptallık olur
Peki yatırım konusunda bir tecrüben var mı şimdiye kadar ne yaptın bir araştırman bir bilgin falan var mı
yatırım yapa yapa bir tane ev aldım mesela. borçsuz harçsız.
O zaman neye yatırım yapmıştın
İstersen özelden mesaj at burada biraz yorum fazla uzadı gibi
O zamanın garantili ürünlerini diyeyim. borsa kripto harici her şeye
Altın dışında ne aldın
altın aldığımı söylemedim
Ne aldığını sordum merak ettim
döviz ve faiz ağırlıklı kaldım hep. sık sık yer değiştirerek. koşullar neyi destekliyorsa
Neyse yazarsanız ayrıntılı konuşabiliriz yatırım ticaret ilgi alanım olan konular. Umarım yatırımlarınız bereketli olur iyiakşamlar
ikametimi kardeşime taşırım kirada olduğum evi boşaltırım kredi çeker karavan alır karavanda yaşarım
aşırı radikal
bence olması gereken
bu 50 bin her ay devam mı yoksa seyyanen 1 kerelik mi
aylık işte. Her ay yani
o zaman kesin gittim
gram altın yapabilirsin
Bilmiyorum altın alırdım
Borsaya yatırırım.
Borsaya yatırım yapıyor musun şu an? kaç lirayla ve kar ne durumda?
100bin yatırdım 30 bin zarardayım ama şu an hisseler düşüyor zaten bu uzun vadeli bir şey. hemen kar etmeyi düşünmek yanlış olur.
düştükçe alım yapıyor musunuz
Evet, maaşım yattıığında kredi borçlarını ödeyip kalan parayla yatırıma devam ediyorum.
Daha garanti bir gelir elde etmek istiyorsan ve borsayı çok bilmiyorsan paranı faize yatırabilirsin.
Yardıma ihtiyacı olanlara yardım ederim.
soruya cevap vermeniz yeterli olurdu
Ben de öyle yaptım zaten.
bu cevap değil. alakasız hatta
Sorun "Aylık fazladan 50 bininiz olsa naısl değerlendirirsiniz?" değil mi? Ben de böyle değerlendiriyorum.
haaa 😂😂😂😂 yahuu parayı nasıl değerlendirirsin diyorum. Ben de yatırım açısından akıl veriyorsun sanıyorum.
1 sene dokunmadan durabilir misin
aynn
Btc ye at
Borsyaa yatırırım
Harcarlardım
Yatirim hap
işte neye :ddd
Detaylı anlatmamma lazim