Güncellemeler
+1 yıl
hatta biraz daha üstünde
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar çok para, akılsızlık vs vs diye eleştirenlere için bir bakış açısı önereyim. evet para yükske ama mesela dışarda havuza gitsen, dışarda spora gitsen kat be kat fazla para ödüyorsun. yani o yüzden aslında bir başka açıdan kar bile sayılır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Oturduğun siteden memnunsan komşuların iyi ise gelirinde müsait ise Allah bahtiyar etsin ne diyelim komşum 😃
teşekkür ederim de ben diğer sitelerde yüzdelik artışı merak ettim
Kurtköy mü komşu içimden bir ses yakınsın diyor 😀
Arkadaşım 1890 ödüyor
İki kişi daha var onlar biri 3800- diğeri 3300 ödüyor bunda masaj var😀
Yenişehir :d
Allah işte 😀😀
İyi yer ama dimi sorun yapamıyorsun işinede yakınsa senden iyisi yok derim
😂😂😂 yani işte genelde yeni ypaılaşmanın olduğu yerler
Hilal tarafı mı senin😀
hilali bilmiyorum. Aydosun dibindeyim işte
🤣🤣🤣🤣🤣
Daha sormuycam söz uzaksa iş yeri buralar çiledir ama
komşuyuz galiba :d
araçla rahat aslnda otobandan
Ben kullandığım araç dan dolayı direk tanıyabilirsin korktum biraz yalan değil buralarda KS kullanan çok ama geçen önümden KS yazar iken geçti kız
Gebze mi kadiköy tarafı mk iş
vallahi ben kapı komşumu tanımıyorum.
ne gebzesi ya :ddd
Yeni isen doğrudur biz kabilede yerlisiyiz😀
Bir sürü iş yeri var Gebze'de senin yolum trafik tır otoban da olsa
yok be yahu, kaç senedir burdayım. sitelerde kimseyi kimseyi pek tanımaz. sürekli taşınanlar, yeni gelenler, resmiyet aşırı yükske zaten
Hiç sevmem genelde selamlaşırız eskiler tanır birbirini merkez sahilde bile esnaf tanır coğu
doğrusu bana uyuyor :d pek insan sevmem :ddd mesela eskiden oturduğum site daha karmaşıktı, muhafazakarlar filan da vardı. böyle rezidans değildi, öylesine 4 binalı bir siteydi. güvenlik bile insanın hayatına burnunu sokuyordu. Ben sevmem öyle ortamları. resmiyet iyidir.
Gelen giden çok olan arkadaş ortamı gibi sorulmasını sevmez yağmur yağınca ormanda yürü nefes alırsın
Toprak kokusu var
ormanın içinde dğelm yahu 😂sen de ne yaptın. iyi buralarda caddeler filan da yemyeşil orada sorun yok zaten
Ormanda dediğim zaman daha iyi koku oluyor seni görünce eski yürüyüş arkadaşım geldi🤣
neler yaşamışsın öyle :d
Bizimkisi abi! Kardeş gibiydi evlendi zaten hatta yakın bir kıza telefon bile satmıştım buradan ne güldüm hep mi aynı mahalle çevresi olur😀
Kan çekiyor işte :dddddd
B rh pozitif mi🤣
ahaha 0 pozitif :dd
Sabah işe gitmiyor musun yat kız artık😀
yoo gitmyom :d
Yorgun kalkma diye dedim çoluk çocuk varsa yorar insanı
ben yaşamıyorum ama geçen biri demişti innoviada 4 bin olmuş. sizin rakam fena değil bence
biz Pendikteyim. daha merkezi konularda böyle bir sitede bu fiyatı bulamayız
pendik teras kule 1200 kusürdü o bile %50 üstü zam yemiştir
valla yedik zamı da :d diğerleri de aynı mı Bi biz mi yedik diye şey ettm :d
sen hangisindesin?
Bizde 1200 den 1800 oldu
Ne tarafta oturuyosun bide tabi bu aidatın içinde ne gibi hizmetler var oda önemli
valla işte havuzdur, spor salonudur, güvenlikte, çöp, temizlik VS. kalsik
Bazı sitelerde sadece otopark var o kadar :)
sizinki öyle mi
Yok bizde kapalı otopark iki havuz çöp spor salonu gerçi ben spor için başka bi yere gidiyorum ama var mı var sonuçta
ee ona rağmen çok iyi aidatı
Ne tarafta oturuyosun oda önemli ama. Burdan yazmak istemezsen..
Pendikteyim
Hımm oralar çok güzel ya bende düğünüyorum o tarafı
evet çevre olarka güzel bir konumdayım aslnda. yeşillik her yer filan. hep böyle site site ya da villalar filan var. yani yaşamak için iyi bir konum aslında.
Ama işin o tarafa yakınsa iyi değil mi
Araç da varsa buralar daha rahat. Hem şehirin aşırı yoğun kısmı kadar boğmuyor insanı hem de şehre araçla rahat ulaşıyorsun otoban üzerinden filan, iç sokaklarda trafiğe takılmak yerine yani.
Ya araç var ama trafiğe gşrdikten sonra araç biraz manasız geliyo
2610 TL oldu, böyle giderse aile evine geçicem😃
haha :d ev zaten benim olduğu için zor terk ederim.
Benim evde benim öyleyken terk düşündüm 😂 hangi semt senin ki
terk edip ne yapacan kiracıya versen ayrı sorun :ddd aslında şöyle bir gerçek var dışarda spor salonuna gitsen en az bu kadar pars ödüyorsun, ya da havuza
Kirada bir evim öyle bir derdim var, bir kiracıyla daha hiç uğraşamam😀
3.5 oldu şaka gibi
3500 mi. kaç oda?
Evet ya havuz vs dahil de çok yani
Peki yüzde kaç zam geldi? bize asgari ücret oranında geldi
Elli gibi yuvarlamışlar ama saçma yani
aynen
2800 lira aidat ödesem kalp krizi geçiririm
yapacak bir şey yok
Kızlarsoruyorda oturuyorum sıfır kira
Kafa yok ki site seçiyorsunuz
sitenin artıları var ama. örneğin dışarda spor salonuna gitsen havuza gitsen kat be kat fazla ödersn
1+1 e 20k maliyet yapıyorsun i fiyata 3+1 güzel bir daire tutardım ben
3+1 daireler aşağı yukarı bu fiyata ama yeni binada bulamazsın. eski binalara girersin o da deprem riski var
Yoo sıfır binalarda da var İstanbul'da varsa heryerde vardır
sen İstanbul'da yaşamıyorsun değil mi. imkansız en çeperind bile ynei binada 3+1 tutamazsın bu fiyata
İstanbul'da yaşıyorum kendi dairemiz var kiraya verdiğimiz dükkan daireler var zengin semtlerden bahsetmiyorum tabiki
3+1 yeni binada 20 bine imkansız anadolu yakasında. ilanlara bakabilirsiniz.
Avrupadayim
avrupada küçükçekmece sonrasında çıkabilir. oralar hem problem hem yüzölçümü olarak anadolu yakasının iki katı avrupa yakası. bol seçenek de çıkar tabi batıya doğru
Aynen😃
Kira ne kadar
kira ödemiyorum ama ödesem ama 16 / 17 bin bandında
Vay anasına bea
1+1 mi bu daha ki öyle merkezi bir yer de değl
Çok para kanki be nasıl beleş geliyor sana ev sizinmi
evet
Hımm mesleğiniz nedir
Onu ne edecem :)
Merak ettim yaaa söylemek istemezsen sorun değil ben rahatsız etmem iyi geceler
Hangi şehir?
Pendik
İlçe orası yahu ama rezidans için normal. Benim 1300 idi yemi fiyat belli olmadı.
ilçe derken? İstanbul'da her yer ilçe
Neyse aidat iyi bence.