Sitede / rezidansta oturan arkadaşlar, aidatlarınıza ne kadar zam geldi?

benim 1+1 evim var, yüzde 50 zam yapıldı 2800 tl oldu aidat. başkalarında nasıl durumlar, merak ettim?

Güncellemeler
+1 yıl
hatta biraz daha üstünde
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar çok para, akılsızlık vs vs diye eleştirenlere için bir bakış açısı önereyim. evet para yükske ama mesela dışarda havuza gitsen, dışarda spora gitsen kat be kat fazla para ödüyorsun. yani o yüzden aslında bir başka açıdan kar bile sayılır.
Sitede / rezidansta oturan arkadaşlar, aidatlarınıza ne kadar zam geldi?
Cevapla