Nasıl birikim yapiyorsunuz? Döviz/altin/tl ya da kripto vs? Tavsiyeniz var mı?

Tavsiyesi olan varsa diğerlerine yardimci olsun 🤗

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar, lutfen bana ozelden yatirimimi sormayin. Cunku benim bir param yok yatirim yapayim 😅 bir gun olursa sizinle de paylasirim
Nasıl birikim yapiyorsunuz? Döviz/altin/tl ya da kripto vs? Tavsiyeniz var mı?
Cevapla