Elektrik su ve kira için telefon satmak mantıklı mı? Herkesin birikimi altını oluyor hiçbişeyimin olmaması şaka mı?

12 bin etmez telefonum yine de denemeliyim
Elektrik su ve kira için telefon satmak mantıklı mı? Herkesin birikimi altını oluyor hiçbişeyimin olmaması şaka mı?
Cevapla