Kredi kartı borcumun hepsini ödesem gecikmeye girdiğim halde kullanıma kapatmazlar değil mi?

Kred kartı borcumu bayağıdır ödeyemiyordum asgarisini öderken de gecikmeli ödüyordum 3 dönem gecikmeye girmişim şu an toplu ödesem, hep geciktirdiğim ve gecikmeye girdiğim için kullaıma kapatma durumu var mı acaba?
Kredi kartı borcumun hepsini ödesem gecikmeye girdiğim halde kullanıma kapatmazlar değil mi?
Cevapla