Birleşik Kamu-İş'e göre Aralık ayında 4 kişilik ailenin açlık sınırı 16.483 TL, yoksulluk ise 46.837 TL..

Birleşik Kamu-İş'e göre Aralık ayında 4 kişilik ailenin açlık sınırı 16.483 TL, yoksulluk ise 46.837 TL..

Tamam olabilir katılıyorum ama birde su sorularınıza eklediğiniz verileri veren kuruluşları daha bilinenlerden verseniz ben birleşik kamu iş i şimdiye kadar duymadım bunları bu rakamları verirken neyi baz almışlar neye göre bu rakamlar çıkmış acaba
Cevap
56Cevap
Fakirim evet
abartmıslar abi 46 bin tl alan orta hallı olur 35 felan dese ne ise neye göre hesaplanıyo bende bilimyorum ha İstanbul gibi bi yerde olursa tamam kıt kanaat gecinir ama diger sehirlerde 46 bin iyi para
Ben işsizlik oranıyla ilgileniyorum. İş beğenmeyen mücadele etmeyen, sanal olarak yaşayan genç nufusun bir an önce gerçek hayata dahil olması gerekiyor.
''İş beğenmeyen'' öyle mi? 3 kuruş para vereceğim diye iş veren sana köle gibi davranıyor. Pis şartlar da çalıştırıyor. İnsan olan böyle işi kabul eder mi?
@Emirhansmz1 Hiç çalışmadan bekleyenlerden, asgari ücreti hiç bir deneyimi olmadan kabul etmeyenlerden bahsediyorum. Onun dışında dersanelerde asgari ücretin yarınısa çalıştırılan öğretmenlerimiz var. Özel okullar devlet şartlarını sunmuyorlar bile. Devlettekilerde yatmaya alışmış. Ancak şikayet ediyor. Ama esas gördüğüm bu. işi yok elinde iphone la geziyor. Sonrada devlete, hükümete laf çakıyor. Sizde anlatın bakalım hangi şartlarda çalıştığınızı belki haklısınızdır.
gider yurt dışında çalışırım daha iyi en azından Euro olarak maaş alırım
@ManKafalıErkekler tabii yapabiliyorsan 5 dakika düşünme. seni engelleyen yok.
kaçak giden bile var 😂
@ManKafalıErkekler Gidebilirsen git. daha ne duruyorsun.
gidecem zaten yakında okulun bitmesini bekliyom
@ManKafalıErkekler babanda mı mankafalı?
ayn öyleydi
4 kişiden sadece bir kişinin kazandığı olaraksa doğrudur. bu duruma göre benim zengin olmam lazım ama değişme ihtimali olan ne olabilirki, alışverişle mi geçirelim ömrümüzü anca.
Bende iki tanede kedi var , yaş mama istiyorlar hergün mamada pahallandı böyle hesaplayınca sınır değişiyomu acaba😆
Açız aç 🤣 bunlar bizimle eğlenir bence.. 11 bin tl asgari ücret verip, açlık sınırına 16.000 tl demek bi şey demiyorum..
%50den fazlamız yoksul sınıfa giriyor. ve şikayetçi olmayanların oranı olanlardan yine fazla yine fazla :)
Hala yoksulluk sınırının üstündeyim ama bu gidişle altına düşerim.
Gelirimin artış hızı, giderlerimin artış hızına yetişemiyor uzun süredir :)
Yoksulluğu geçtik ama tadımız yok gene de hafta sonu bir masa 4000 tl oldu en az 4 kişi.
Bu rakama göre yoksulum, yaşantımda göre değilim.
31.5 bin maas alıyorum kami mühendisiyim düşün yani
Evde asgari ücretli çalışan bir kişi var ise desene vay haline memleketin.
50 binden aşağı alan yok ki sorun yok yuzdec52 dusunsun
Ölmeye yakınız biz o zaman Allah hepimize rahmet eylesin
Ülkeyi insanları bu hale düşürenler utansın vallahi ne millet evlenebiliyor ne araba ne ev ne bişe alabiliyor sonra zina niye artıyor sizin yüzünden işte nolacak başka
Değilim ama insanların halini düşünemiyorum yazık her geçen gün daha da zor
Hayır ben makarna ile beslenen bir karbonhidrat delisiyim
1500 TL ile ayı tamamlayan ben dnndndndj yoo zenginim
Valla benim tuzum kuru ben kendi işimi yapıyorum, bu halka da müstahak bu durum
Benim gelirm yok askerlikten muaf durumdayım iş imkanı bulamıyorum
Nihayet sınıra dayandık yoksulluk sınırı çizgisindeyiz şükürler olsun 😃
Kendi kendimi buga soktum birikimim de var borcum da var ekonomim 404 error veriyor bazen.
Çok şükür değilim aylık kazancım 7000€ civarında
YouTube , TikTok vb den mi
Hangi site Amazon , Shopify?
Jelibon rezervlerini çıkaralım artık süper güç olmadık mı 2023 bitiyorrr acilll süper güç olmalıyız
Buradan hareketle asgari ücret 17 bin küsür olacak diyebiliriz^^
Bayrak etmez ezan susmaz:( böyle uyutularak bu milleti, daha bu günler iyi günlerimiz..
Dini kullanarak şükür etmeyi hakkını savunmamayi öğrettiler.
Biz yoksul değil YOKUZ 😂
Haha aynısını yazacaktım 🤣👏🏼
buna göre ölü olmam lazım
Bu hesaba göre biz yokuz mk, yoksul ne :S
Yoklukta olmayan yoktur
Yoksulum köküne kadar
Ben yoksul bile değilim 🤣
Çok kötü bir durumdayız, çok kötü
Double yoksul oluyoruz
yoksulugun ilerisindeyşz
Evet. Ekmeği bile veresiye alıyorum
Kendimi köprüden atmak istiyorum bu ne yav 🤣
Yoksul bile değilim..
acaba ocakta o mesafe ne kadar açılacak
aç köpeğim ben kanımda var fıtratım da var
Nöbet paraları olmasa yoksulum.
Şu duruma göre fasfakirim..
Ben işsiz parasız yaşıyorum
Açlık sınırının altında hayat im var
Aç mısın Türkiye yoksa tok musun
Bugün açlık sınırı dediğinle elbise ve çanta aldım
yoksuluğumuzu bir an olsun unutamıyoruz maalesef
yoksulluğa doğru gidiyormuşum
Allaha şükür değilim
Hepimiz yoksuluz
Bence aciz
hayır.
Fakirim aynn
Yoksuluz
hayır hala zenginim
Fasfakirim
Değilim
Fak fakirim😂😂
Açlık sınırının bile altındayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?