Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye'de yaşamak zor gerçekten
Eskiden canımız tatlı falan çektiğinde gidip alabiliyorduk veya fast food yiyecekler şu an gözlerimizi kapatıp onları yiyormuş gibi yapıyoruz düşünce gücüyle ve gerçekten yemiş kadar oluyoruz böylelikle paramız cebimizde kalıyor nasıl ama yemiyorsun ama yiyorsun da aynı zamanda ve çok hesaplı paramız cepte kaliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben gidip aliyprumda sanada alayım cokmu çekti canın😅
Nasıl yani ne alıcaksın bana
Sen ve arkadaşın hastaneye gidip MR çektirin, kafanızın içinde beyin var mı baksınlar
Fakirliğin kaçıncı boyutu bu jwjfjejd ama mantıklıymış
Gidip alıyoruz zaten ara sıra sürekli yapmıyoruz eskiden çok sık giderdik şu an gidemiyoruz
Şu ekonomide çok bile 😅
Neden
Nasıl neden ekonomi kötü çünkü?
Ya eskiden hergun yerdik yamburger pizza şimdi haftada bir ayda birkaç kez belki cidden zorlandık zorlanıyoruz
Eskiden bende arkadaşlarımla sürekli tatile gezmeye giderdim şimdi il dışına çıkamıyoruz çok kötü ys
Ben öğrenci olmadığım halde zorlanıyorum Allah öğrencilere kirada oturanlara yardım etsin yardımcısı olsun gerçekten çok zor yurt dışına çıkmayı düşünüyorum bakalım umarım şans yüzüme Güler
Hiç deneyimin yoksa tamamen ücretsiz çıkıp gönüllü olarak çalışabileceğin bir proje programı var 18-30 yaş arası için geçerli sigorta , yeme içme , konaklama ve gidiş dönüş masrafların onlardan orada da para veriyorlar.
Nerde veriyolar ne işi bu
Dmden atayım mı sitenin linkini?
Burdan at bakalim
https://youth.europa.eu/home_en
Nasıl kayıt olabileceğini bulmam lazım karısık gelebilir şu anda
Kayıt olup ufak bir cv dolduruyorsun sonra Türk fon sahipleri var yüzlerce bu site üzerinden iletişime geçip beraber başvuru yapıyorsunuz vize konusunda falan hallediyor her şey çok başarılı bir uygulama.
avrupadayanismaprogrami.com/.../ detaylar burada
Ne işleri var ki
Çok sağol cidden
Bütün Avrupa ülkeleri mi hangi ülkeler
Önemli değil kendim dahil giden birkaç arkadaşım var bu program sayesinde tanışmıştım 1 kere gitme şansım oldu benim
Attığım linklerde var dönem dönem değişiyor şu anda Polonya Almanya falan var en iyi seçenek olarak ama önemli olan nokta ben Avrupa'ya gideyim gerisi önemsiz diye başvuru yapma gerçekten ilgili olduğun bir projede gönüllü ol
Bazı projeler hiç dil istemiyor o yönü çok güzel ilk kez gidecekler için
Takıldığında buradan yaz bilgilendiririm
Ne gibi projeler var çalışıp geri mi dönüyorsun biraz daha bilgi versen
En basitinden örnek vereyim doğa projeleri var ağaç dikmek vb veya üniversite mezunusun örneğin gıda sektöründe onunla ilgili oluyor. Genç , yaşlı , engelli , mülteciler ile çalışma gibi seçeneklerine kadar oluyor. Uzmanlık alanın varsa o konularda yoksa herkesin yapabileceği şeylerde görev alıyorsun
Türkiye'de mi görevlisin yani sonra yurt dışına gidiyorsun öyle mi
Eveet yurt dışı attığım linklerden araştırssn okusan görüceksin zaten oku daha sonra takıldığında gel sor
Abi bu gerçekse ağlıycam artık ben müsadenizle
Aglayabilirsin
🥹😥
Canım ayağımızı yorganımıza göre uzatıyoruz devir artık değişti fena mı
Fast food alt tarafı yahu bundan bu kadar kısmanız üzdü beni
Valla öğrenci olmadığımız halde zorlanıyoruz zaten eskiden çok yardım yeterince doydum biraz da soğudum senin aran iyi sanırım
Yoo yemiyorum uzun zamandır ama ne bileyim ben siz yemek istiyomuşsubuz da yiyemiyorsunuz sandım
Yok Bizim paramız var da ama eskisi gibi harcama yapamıyoruz Bir taraftan da iyi oldu zayıfladık tek artısı bu oldu Bir de çok sağlıklı değil ya O açıdan da iyi oldu ✌️
O zaman üzülmiycem 😁
Tamam üzülme canım en son ne zaman yedin bu arada
Snaa bagis kampanyası baslatalim
Nedennn
Çikolata alabil diye
Çikolata istesem alabilirim para var birikim yapıyorum anlasana Bu memleketten s***** olup gitmek için
Anadim
Seks için aynısını yapıyor musunuz ahahah
Konu oradan oraya nasıl geldi siz erkekler neden böylesiniz kafa başka bir yere basmıyor sanırım
E yediğini hayal ediyorsun :D
Biz sana abazayız demedik ki öyle olsa gerçeğini yaparım bu para gerektirmiyor her neyse bu şekilde birikim yapıyoruz diğer türlü para tutamıyoruz amaç birikim yapmak isteyenlere yardımcı olmaktı tatlım bunu bile yanlış anlamışsın
Sen her şeyi bu kadar ciddiye alıyor musun?
Zor olmalı
Her şey ciddiye almıyorum baksana sorumu herkes yanlış anlamış bizim insanımız çok tuhaf ya herkes dalgasına yaşıyor hayatı hiç ciddiye alan yok ayatı ciddiye al ki işlerin yolunda gitsin HACİ?
Vay canına. 😂
Hep vardı böyle bisey
Bizde deniyoruz napalimm
Yeni yöntemlerinizi bekliyoruz 😂
Delirmissiniz
yazikya kiyamam
Neden yavrum
ic gecirmissin
Allah elini versin🤣
Deneyebilirsin
😂😂
Fastfood yemiyorum, kaliteli yemek severim
Ama üzdünüz beni
Neden tatlım
Aslında ben de çok sık yemezdim arkadaşlarım alıştım
Alıştırdı
Fast food kilo yapıyor, kalitesiz ve janserojen, ben düzgün temek seviyorum
Yememene üzüldüm bu iktidar ve o ajıldakiler gitse de kurtulsak
Aslında bir yandan iyi oldu yemiyorum ve ciddi anlamda zayıfladım
Ama istediğim zaman dışarıya çıkamıyorum bu bana çok koyuyor çünkü gezince ben kendime gelen bir insandım umarım hak ettiklerini yaşarlar Allah büyük bakalım
Valla bu millet uyanmdan zor
Ye ye
Sende dene çok iyi
Ismarlayim sana tok dusun
Yok ya Benim artık hiçbir şey hevesim kalmadı yani yemek yiyecek param var ama birikim yapmak istiyorum gerçekten gördüklerim yaşadıklarım kaldıramıyorum artık bir an önce gitmek istiyorum bu ülkeden sadece ekonomik anlamda değil �nsanların yozlaşması da psikolojimi bozdu e bizi de etkiliyor bu durum
Çok insan takilma
Çok insan derken
Instagram
Belki inanmayacaksın ama kullanmıyorum boş insanların yeri
Aynen
Canim kısa kısa cevaplar verysn hayırdır
Roman mi olsun
Silah dayiyoruz sanki konuş die ahahshdhd
Takip at o zman
Gizlisin tatlımm
Ciktim